arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۲ - ۰۹ تير ۱۳۹۵

مصدومیت ۱۰ مسافر بر اثر واژگونی پژو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته گفت: واژگونی پژو 405 در کیلومتر 45 محور جیرفت بافت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش فارس، سیدمصطفی مرتضوی  در ارتباط با مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته اظهار داشت: تصادف سواری پراید با پژو 405 در محور هراز کیلومتر 53، 9 صبح امروز سبب حادثه دیدن 2 مسافر شد.

وی افزود: برخورد یک دستگاه پژو 405 با مانع اطراف جاده نیز 7 و 20 دقیقه صبح امروز در محور بروجن به لردگان برای 5 مسافر حادثه آفرید که نیروهای امدادی موفق به نجات جان مسافران شدند.

سخنگوی سازمان امداد و نجات با اشاره به واژگونی یک دستگاه سمند در کیلومتر 18 محور تربت جام به فریمان 16 و 51 دقیقه روز گذشته گفت: بر اثر این حادثه 4 مسافر دچار آسیب شدند. همچنین آتش‌سوزی مراتع در کیلومتر 10 الیگودرز به خمین بعدازظهر روز گذشته سبب بروز حادثه شد که نیروهای امدادی موفق به اطفا حریق در این منطق شدند.

مرتضوی بیان داشت: برخورد وانت سایپا با پژو 405 در کیلومتر 51 محور یاسوج بابامیدان ساعت 18 و 45 روز گذشته 7 مسافر را مصدوم کرد که نیروهای امدادی بلافاصله در محل حضور یافته و اقدامات لازم را جهت کمک به حادثه‌دیدگان انجام دادند.

وی به انفجار در شرکت تولید قیر خراسانی اشاره کرد و عنوان داشت: این حادثه 20 و 15 دقیقه روز گذشته در محور دلیجان به سلفچگان به وقوع پیوسته که در اثر آن 9 نفر دچار حادثه شدند.

وی اضافه کرد: برخورد نیسان و موتورسیلکت نیز 10 و 25 دقیقه امروز در کیلومتر 25 محور فیروزآباد شیراز سبب آسیب دیدن 3 مسافر شد. همچنین واژگونی پژو 405 در کیلومتر 45 محور جیرفت بافت ساعت 16 و 51 دقیقه روز گذشته سبب مصدوم شدن 10 مسافر شد.
نظرات بینندگان