arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۰۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

فهرست مالی استقلال و پرسپولیس روی میز وزیر ؛ گودرزی افشا می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر ورزش فهرست مالی پرسپولیس و استقلال را در اختیار دارد. محمودگودرزی به هر دوباشگاه دستور داده ریزهزینه های نقل و انتقالات را به وزارت ورزش گزارش بدهند. 

هزینه های گزافی که شنیده می شود در نقل و انتقالات خرج بازیکنان سرخابی شده مهمترین خبر فوتبال ایران در روزهای اخیر بوده است. 

هرچند مسابقات فوتبال یورو 2016 و بعد حاشیه های جدایی دو ستاره پرسپولیس کمی نقل و انتقالات پرهزینه را کم رنگ کرد اما هیچ دلیلی وجود ندارد که هزینه های نجومی سرخابی ها فراموش شود. 

پرسپولیس و استقلال همچنان جز دارایی های دولت به حساب می آیند و رقم قابل توجهی هم از اسپانسرهایشان دریافت نمی کنند. در چنین شرایطی اعلام رقم های میلیاردی و تضمین پرداخت شان عملا دولت را بدهکار خواهد کرد. 

در این شرایط طبق اخبار موثق محمودگودرزی به سرپرستان هر دوتیم دستور داده که فهرست نقل و انتقالاتشان را به وزارت ورزش بفرستند. 

فهرست هایی که به دلیل عدم پایان نقل و انتقالات همچنان کامل نشده اما به زودی کامل می شود. 

محمود گودرزی به هر دوباشگاه پرسپولیس و استقلال دستور داده بود که در نقل و انتقالات از پرداخت رقم های نجومی خودداری کنند اما به نظر می رسد که هر دوتیم مرتکب اشتباه شده اند و هزینه های زیادی را متحمل شده اند. 

وزیر ورزش در حال حاضر لیست خریدهای دوتیم را با قیمت ادعایی هر دوباشگاه در اختیار دارد . ارقامی که انتظار می رود مانند سال گذشته توسط وزیر ورزش افشا شود. محمودگودرزی سال قبل نه به صورت رسمی که به صورت غیررسمی نقش مهمی در افشای رقم قرارداد ستاره های سرخابی داشت. 

نظرات بینندگان