arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

8 نفر از سربازان بستری در بیمارستان شهید رجایی شیراز شرایط ترخیص دارند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: خدمات کامل بیمارستانی به همه سربازان و مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس در فارس که در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند ارائه شده و هم اینک هشت نفر از آنان شرایط ترخیص دارند و می توانند از این مرکز درمانی مرخص شوند.
 
به گزارش انتخاب، شهرام بلندپرواز اظهار داشت: ترخیص این سربازان به آنها و همراهانشان ابلاغ و اعلام شده اما تا کنون این سربازان برای ترخیص از بیمارستان اعلام آمادگی نکرده اند .
 
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز بیان کرد: ماندن سربازان پس از دوره بهبودی نسبی در بیمارستان خطر عفونت های بیمارستانی را در آنها تشدید می کند و بهتر است که آنها به تشخیص پزشکان متخصص بیمارستان را ترک کنند .
 
بلند پرواز با بیان اینکه از مجموع هفت نفر از مصدومان بستری در بخش مراقبت های ویژه، شش نفر سرباز هستند گفت: دو نفر از این افراد در روزهای گذشته شرایطی وخیم داشتند اما به لطف پروردگار، دعای خیر مردم و تلاش پزشکان در حال حاضر شرایط آنها بهتر شده ست و امید هایی برای بهبودی آنها به وجود آمده است.
 
دو دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 20 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند.  
 
بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز، 54 نفر از مصدومان این حوادث برای درمان به بیمارستان شهید رجایی شیراز منتقل شده اند که تا روز هفتم تیرماه جاری 26 نفر از آنها ترخیص شده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان