arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۰ - ۱۰ تير ۱۳۹۵

لوزانو: تجربه بازی در سالن ۱۲ هزار نفری اولین تجربه من است/حریفان بزرگی داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم ملی والیبال ایران قبل از آغاز هفته سوم لیگ جهانی گفت: بازیکنان ایران تجربه بازی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را دارند، اما من بی صبرانه منتظر کسب این تجربه هستم.

رائول لوزانو شامگاه روز پنجشنبه و در نشست خبری قبل از آغاز هفته سوم رقابت های لیگ جهانی والیبال به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس سالن دوازده هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی گفت: بعد از مدت‌ها که مسابقه و تمرین در خارج از کشور داشتیم، فردا اولین فرصتی است که جلوی تماشاگران ایرانی به میدان برویم و این موقعیت ویژه ای برای تیم ایران است.

وی تصریح کرد: بازیکنان ایران تجربه بازی در سالن ۱۲ هزار نفری را دارند، اما برای من نخستین تجربه است که دوست دارم هر چه زودتر به این تجربه برسم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در باره حریفان ایران گفت: با تیم های بزرگی در تهران بازی داریم که از قدرت های والیبال جهان هستند. در نخستین مسابقه به مصاف صربستان می‌رویم که صدرنشین لیگ جهانی است و از تیم های قدرتمند فعلی والیبال جهان محسوب می شود. تیم های ایتالیا و آرژانتین نیز شرایط خوبی دارند و فکر می کنم مسابقه‌های خوبی در سه روز آینده داشته باشیم.

دیدارهای هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران با دیدار دو تیم ایتالیا و آرژانتین از ساعت ۱۸ فردا (جمعه) آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. ملی‌پوشان والیبال ایران در نخستین مسابقه خود و از ساعت ۲۱ روز جمعه یازدهم تیرماه به مصاف صربستان صدرنشین این رقابتها می روند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان