arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۱ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

هادی خامنه ای: برای جمهوری اسلامی، سوریه تفاوتی با فلسطین ندارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام، سوریه را بخشی از مسائل مهم استراتژیک ایران دانست و گفت:تکفیری ها ابزار صهیونیست ها هستند و می توانند بهتر از خود صهیونیست ها علیه مسلمانان اقدام کنند.

حجت الاسلام سید هادی خامنه ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام  در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مذاکره با آمریکائی ها بر سر مسائل منطقه و سوریه و خلق یک برجام دیگر می تواند به احقاق حقوق مردم منطقه بیانجامد، اظهارکرد: اگر مذاکره به نتیجه دلخواه برسد خوب است اما تاکید می کنیم که سوریه نیز بخشی از مسائل مهم استراتژیک جمهوری اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: برای ما سوریه خیلی تفاوتی با فلسطین نمی کند. در موضوع مذاکره نیز مقامات بالا باید تصمیم گیری کنند و باید شرایط موجود را بسنجند و ببینند آیا مولفه های قابل قبولی برای جمهوری اسلامی دارد یا خیر؟

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سعودی ها و تکفیری ها با صهیونیست ها در تضییع حقوق مردم فلسطین چقدر سهم مشترک دارند؟ گفت: امروز تکفیری ها ابزار صهیونیست ها هستند و کسانی هستند که بهتر از خود صهیونیست ها می توانند علیه مسلمانان اقدام کنند و تاکنون نیز اقدامات تخریبی زیادی علیه اسلام انجام داده اند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان