arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۲ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

سراج: با همه متخلفین فیشهای حقوقی برخورد می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: کسانی که زیاد پول گرفته‌اند طبیعتاً مقاومتهایی دارند که با همه متخلفین فیشهای حقوقی برخورد خواهیم کرد.

 ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافته بود در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چرا برخیها در اعلام فیشهای حقوقی مقاومت می‌کنند، اظهار کرد: کسانی که زیاد پول گرفته‌اند طبیعتاً مقاومتهایی دارند که با همه متخلفین فیشهای حقوقی برخورد خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر افراد متخلف در جریان حقوقهای نجومی، پولهای دریافتی را بازگردانند آیا باز هم با آنها برخورد خواهد شد؟ گفت: در این مورد نمی‌شود به صورت کلی اظهارنظر کرد چراکه یک‌سری قانونهای خاصی وجود دارد که طبق آن بیمه‌ها و بانکها و برخی نهادهای دیگر استثناء شده‌اند و آنها بر آن اساس حقوقهای خود را تعریف و دریافت کرده‌اند.

سراج افزود: من نمی‌خواهم این موضوع را تایید کنم ولی خیلی از آنها در چارچوب بند (ه) قانون پنجم انجام شده است که با آنان نیز برخورد خواهیم کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره اینکه چرا  حضرت امام (ره)‌جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کرد، گفت: مردم در این ماه به خاطر مسائل معنوی آمادگی کامل برای راهپیمایی پیدا می‌کنند.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان