arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۵۵۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۳ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

ناطق نوری: از رییس جمهور در ماجرای برخورد با فیش های حقوقی تشکر کردم / حضور مردم در روز قدس دال بر مشکل نداشتن‌شان نیست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری درباره فیش های حقوقی نجومی و برخورد دولت با آن گفت: در سخنرانی 21 ماه مبارک رمضان به این موضوع اشاره و از رییس جمهوری تشکر کردم که اعلام کرده ما با آن برخورد می کنیم و اقداماتی را نیز انجام داده است.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی در جمع خبرنگاران افزود: البته مهم این است که باید جلوی آن منفذهای فرار قانونی گرفته شود و نگویند که این شرکت خصوصی است، یا این آیین نامه داخلی دارد و باید دولت جلوی این استثناها را بگیرد و یک لایحه دو خطی به مجلس ارائه دهد تا همه این استثناها حذف شود وهمه تحت نظام پرداخت قرار بگیرند.

وی در ادامه به شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از قدرت تفکیک مسائل آنها است. حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس پیام های متعددی برای مسوولین داخل کشور، جهانیان، ملت ها و دولت های دیگر دارد.
ناطق نوری ادامه داد: پیام حضور مردم در داخل کشور این است که مردم قدرت تفکیک مسائل را دارند یعنی ممکن است که بیکاری در جامعه باشد، مشکلات اقتصادی و خیلی مسائل دیگر داشته باشند اما وقتی پای اسلام به میان می آید مشکلات را بسته بندی و کنار می گذارند و آنجایی که لازم است وارد صحنه می شوند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه مقام معظم رهبری افزود: این تفکیک مسائل دلیل بر فهم خوب ملت ایران است امیدواریم مسوولین هم این تفکیک مسائل اهم را بیابند و این پیام را بگیرند که این حضور دال بر این نیست که مشکلات ندارند در واقع دلیل بر این است که باید به مشکلات این ملت بهتر رسیدگی شود و مشکلات را حل کرد.

ناطق نوری گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز قدس در دنیا این است که راهپیمایی را که امام (ره) آن را پی ریزی کرده یک حرکت نمادین و سمبلیک و اعلام تنفر از تروریست دولتی و حامیانشان است.

وی افزود: به طور دقیق این راهپیمایی مثل رمی جمره است در رمی جمره سنگی که به شیطان می زنند برحسب ظاهر که معنا ندارد اما نمادین است معنایش این است که اظهار تنفر از شیطان و شیطان صفتان است.

ناطق نوری تصریح کرد: این راهپیمایی اعلام تنفر از تروریسم دولتی، اسرائیل و حامیانشان که در منطقه با آنها خوش و بش دارند و همچنین استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: خوشبختانه در این سال ها راهپیمایی روز قدس موج خود را ایجاد کرده و شما می بینید که دیگر کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی در این راهپیمای شرکت می کنند و این موج را دریافت کرده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
1
1
جناب ناطق لطف کردین اما واقعا تشکر لازم نبود دولت هنوز کاری نکرده
ناشناس
|
Oman
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
0
باز از دولت طرفداری کردی مگر دو روز پیش جوابتو نگرفتی
نظرات بینندگان