arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۷ - ۱۱ تير ۱۳۹۵

توضیحات فدراسیون دو و میدانی پیرامون ادکلن های وارداتی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فدراسیون دو و میدانی درباره خرید اُدکلن توضیحاتی ارائه داد.

روابط عمومی فدراسیون دو و میدانی در اطلاعیه آورده است:

«مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دو و میدانی در بازگشت از مسابقات قهرمانی جوانان که در کشور ویتنام برگزار شد، در سالن ترانزیت فرودگاه دبی قصد خرید هدایایی جهت پیشکش به اعضای فدراسیون را داشتند. ایشان معتقد بودند که اهالی فدراسیون، 8 ماه پر دغدغه و همراه با حاشیه را سپری کردند به همین خاطر برای تقدیر و تشکر از کارمندان چنین تصمیمی را گرفتند که با پیشنهاد بعضی از همراهان، ایشان نظر خود را تغییر داده و برای احترام به نظر این عزیزان، تعداد 19 عدد ادکلن آدید!اس به مبلغ کل 170 دلار معادل 595 هزار تومان خریداری نموده و راهی میهن عزیزمان شدند.

وی به دلیل اعزامی که فدراسیون پیش رو داشت خیلی سریع راهی محل کارخود شد و پس از امضای اسناد مالی فدراسیون، با مسوولان فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) تماس گرفته و هدایای خریداری شده را دریافت نمود و آنها را بین کارکنان فدراسیون به عنوان سوغات سفر و تقدیر از زحمات پرسنل، تقسیم کرد که متاسفانه در برخی رسانه ها مساله طور دیگری مطرح گردید.

به همین منظور این اطلاعیه از طریق روابط عمومی این فدراسیون منتشر گردید تا اذهان عمومی نسبت به حاشیه‌سازی که برای فدراسیون دو و میدانی که این روزها با کسب هشتمین سهمیه المپیک ریو به یکی از افتخارآفرین‌های ورزش کشور تبدیل شده است، شفاف‌سازی به عمل آید. در پایان، تذکر درباره چند مورد مهم لازم به نظر می رسد:

1- فاکتور خرید و اسناد مالی این هدایا در بخش مالی فدراسیون دو و میدانی موجود بوده و قابلیت رسانه‌ای شدن را دارد.

2- در کلیه مراحل، نماینده حراست وزارت ورزش و جوانان حضور داشته و قادر به تائید همه آنچه در بالا گفته شد، است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان