arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۱ - ۱۳ تير ۱۳۹۵

معاون پارلمانی دولت: لایحه دو فوریت اصلاح بودجه 95 سه شنبه تقدیم مجلس می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون پارلمانی رئیس جمهوری از ارسال لایحه دو فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 1395 به مجلس خبر داد و گفت: این لایحه سه شنبه تقدیم مجلس می شود از طرفی دیگر لوایح مهم دیگری نیز در آینده نزدیک از سوی دولت به مجلس تقدیم می شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجید انصاری عصر یکشنبه در نشست مشترک مجلس و دولت با تبریک به نمایندگان مجلس برای حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در این دوره شاهد افزایش تعملات قوای مقننه و مجریه باشیم.

وی با اشاره به باقی ماندن برخی از لوایح از مجلس نهم افزود: دولت خواستار رسیدگی به این لوایح از سوی مجلس است زیرا در میان این لوایح مسائل مهم حقوقی، زیست محیطی، مالکیت فکری، صنعتی، حوزه آب و خاک ، قضازدایی از مقررات و لایحه جامع وکالت وجود دارد که رسیدگی به آنها بسیار دارای اهمیت است.

انصاری ادامه داد: یکی از لوایح معطل مانده و باقی مانده از مجلس نهم لایحه برنامه ششم توسعه است که قبلا به مجلس تقدیم شد و مکمل آن نیز تا پایان این هفته به پارلمان ارسال می شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم در سال جاری که بسیار سال مهمی است مجلس و دولت با تعامل سازنده در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تصویب برنامه ششم توسعه اقدام کرده و شاهد همکاری های گسترده دو قوه باشیم.

انصاری همچنین با اشاره به اهمیت بررسی لوایح باقی مانده و معطل مانده از مجلس گذشته گفت: در میان این لوایح موضوعات بسیار مهم در حوزه های مختلف وجود دارد که امیدوارم مجلس در جهت رسیدگی به آنها اقدام کند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: لایحه ، دو فوریت ، بودجه ، لوایح
نظرات بینندگان