arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۷ - ۱۴ تير ۱۳۹۵
دبیر کل مجمع خیرین در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خبر داد

اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد به زودی افتتاح می‌شود

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروزبا حضور دردفتر مجمع خیرین سلامت کشور با سید رضا نیری دبیرکل مجمع دیدارو گفت‌وگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروزبا حضور دردفتر مجمع خیرین سلامت کشور با سید رضا نیری دبیرکل مجمع دیدارو گفت‌وگو کرد.
 به گزارش انتخاب، در این دیدار ابتدا سید رضا نیری گزارشی از روند احداث اورژانس و بخش کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بروجرد بیان کرد.
   دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور گفت: تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان برای ساخت این مرکز هزینه شده که بیش از دو میلیارد و دویست میلیون تومان آن توسط خیرین حوزه سلامت تأمین گردیده و بخشی از این هزینه مورد نیاز توسط دانشگاه علوم پزشکی لرستان تأمین می شود.
 نیری با اشاره به اینکه تامین تجهیزات این بیمارستان در دستور کار قرار دارد، گفت : تجهیز این بیمارستان از طریق دانشگاه صورت می گیرد وبا پیگیری به عمل آمده ان شاء الله تا 2 هفته آینده  کار تجهیز آن انجام می گیرد.
   نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات مجمع خیرین سلامت کشور،گفت : روند احداث اورژانس و بخش کودکان بیمارستان امام خمینی(ره) بروجرد بعد از ملاقاتهایی که با حاج آقای نیری داشتیم بحمدالله خوب پیگیری شده است .
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد : من از همت و تلاش شما خیرین بویژه حاج آقای نیری که از استوانه های انقلاب اسلامی است و بی ادعا فعالیت کرده و از اینکه این مرکز درمانی را با پشت کار و جدیت و خیر خود به اتمام رساندید تقدیر و تشکر می نمایم.
     در جریان این ملاقات اسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور گزارش مبسوطی از روند احداث و عملیات اجرایی و پیگیری‌های لازم را ارائه داد وافزود : در مدت تشکیل مجمع خیرین سلامت شهرستان بروجرد علاوه بر احداث اورژانس بیش از 10 میلیارد تومان در خرید تجهیزات و در حوزه سلامت توسط خیرین هزینه شده است
در این نشست مقرر شد بزودی پس از تجهیز اورژانس و بخش کودکان  بیمارستان امام خمینی (ره)  آن با حضور سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور و بروجردی نماینده مردم بروجرد و مسئولین استانی اورژانس . بیمارستان امام خمینی (ره) به بهر برداری برسد.

نظرات بینندگان