arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۸ - ۱۶ تير ۱۳۹۵

رئیس مجلس نمایندگان امریکا ترامپ را بشدت به باد سرزنش گرفت

رئیس مجلس نمایندگان امریکا روز سه شنبه دونالد ترامپ را به دلیل ارسال یک پیام توییتر در شبکه اینترنت سخت به باد سرزنش گرفت و از این نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری امریکا خواست به جای حاشیه پردازیها به مسائلی بپردازد که برای مردم امریکا مهم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ترامپ در این توییت خود با هدف حمله به هیلاری کلینتون رقیب دمکراتش در انتخابات ، عکسی از وی در کنار اسکناسهای یکصد دلاری و یک ستاره داود چاپ کرده است .

به گزارش انتخاب، اما این توییت به دلیل شهرت یهودیان در سال های دور به حریص و پول دوست بودن ، یهودی ستیزانه تلقی شده و خشم بسیاری از رای دهندگان جمهوریخواه را بر انگیخته است. هرچند که توییت ارسالی کمی بعد حذف شد و به جای ستاره داود یک دایره به تصویر کشیده شد.
 
رایان در یک گفت و گوی رادیویی در روز سه شنبه گفت :' اگر به تصاویر ضد یهودی نگاهی بیندازید می بینید که آنها جایی در مبارزه انتخابات ریاست جمهوری ندارند. نامزدها باید این موضوع را بدانند. خوشبختانه توییت حذف شده است . '

وی با اشاره به این که نمی داند کدام 'پادویی ' در ستاد انتخاباتی ترامپ این توییت را فرستاده است ولی آنها باید قضیه را ' جفت و جور ' کنند افزود : این ستاد باید در مبارزه انتخاباتی دوباره حواس خود را بر ' مسائلی متمرکز کند که برای عموم مردم مهم است . '

رایان که ضمن انتقاد داشتن به ترامپ ناگزیر نامزدی وی را مورد تایید قرار داده است، گفت : وی در ابتدا به این توییت که در اصل روز شنبه ارسال شد توجهی نکرده چرا که اگر به هر پیام مسخره ای توجه کند دیگر وقت نخواهد داشت به وظایف اصلی خود بپردازد.

رئیس مچلس نمایندگان امریکا گفت هرچند معتقد است که ترامپ شخصا این کار را نکرده بلکه کارکنانش توییت را فرستاده اند ولی خود وی در قبال پاک نگه داشتن حساب توییترش در این شبکه اجتماعی مسئول است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان