arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۱۶ تير ۱۳۹۵

ترافیک در همه ورودی های قم عادی و روان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس پلیس راه قم گفت: ترافیک هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان عادی و روان است و برای روزهای آینده بجز عصر جمعه، بار ترافیکی سنگینی پیش بینی نمی شود.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: در عصر جمعه هفته جاری به دلیل بازگشت مردم از مسافرت و حجم عبور و مرور در محورهای قم ، بار ترافیکی سنگینی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا داریم با برنامه ریزی مناسب، سفر خود به آخر وقت موکول نکنند.
وی با اشاره به اینکه در عصر جمعه تنها در محور سلفچگان به قم نیز برای اتومبیل های سنگین محدودیت ایجاد خواهد شد، گفت: تردد وسایل نقلیه سنگین بجز وسایل حامل مواد سوختنی و فاسد شدنی، از ساعت 17 تا 24 در این محدوده ممنوع است و به جا آن مسیر سلفچگان- ساوه و تهران و برعکس، پیش بینی شده است.

جمشیدی راد گفت: امروز نیز تا ساعت 15 ترافیک نیمه سنگین و در جاهایی سنگین بود و چند فقره تصادف نیز اتفاق افتاده که متاسفانه چند نفر نیز فوتی داشتیم.

وی اظهار داشت: امروز به دلیل برخورد یک دستگاه پراید و اتوبوس در محور اتوبان قم – تهران، یک تن کشته دو تن نیز زخمی شدند.

جمشیدی خاطرنشان کرد: روز گذشته نیز یک فقره تصادف در محور سلفچگان به قم منجر به فوت دو تن اعضای تیم ملی ناشنوایان کاراته کشورمان شد.

وی با ارائه چند توصیه ایمنی زائران و مسافران نیز گفت: با توجه به اینکه 50 درصد تصادفات ناشی از واژگونی خودرو، خستگی، خواب آلودگی و سرعت غیرمجاز بوده باید نسبت به این نکات اهتمام لازم را داشته باشند.

جمشیدی بیان داشت: رانندگان باید رانندگی با سرعت مطمئن، پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی و بستن کمربند ایمنی سفر خوبی را برای خود و خانواده ها، برنامه ریزی کنند.

نظرات بینندگان