arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۹ - ۱۷ تير ۱۳۹۵

اعلام وضعیت اضطراری در ساختمان پارلمان انگلیس به دنبال کشف یک بسته مشکوک

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به دنبال کشف یک بسته مشکوک در بعد از ظهر روز پنجشنبه در ساختمان پارلمان انگلیس در قلب لندن، وضعیت اضطراری در محل پارلمان برقرار شد .

به گزارش ایرنا، نیروهای امنیتی در ساختمان پارلمان انگلیس ( وستمینستر) به دنبال کشف این بسته مشکوک به حال آماده باش درآمده اند و برخی آنها لباس های ضد شیمیایی برتن دارند.
گفته می شود که بخش هایی از ساختمان پارلمان به دنبال گزارش هایی در مورد بروز یک 'حادثه شیمیایی ' بسته و تخلیه شده و راه های منتهی به پارلمان نیز توسط نیروهای پلیس مسدود شده اند.

'استورات مک دونالد 'یک عضو پارلمانی حزب ملی اسکاتلند با انتشار یادداشتی در صفحه توئیترش گفت که بخش هایی از مجلس عوام تخلیه و شرایط اضطراری همچنان برقرار است . 

براساس گزارش های منتشر شده آژیر خطر در ساختمان پارلمان انگلیس در پی کشف بسته مشکوکی به صدا درآمده و همزمان دود سفیدی بر فراز محل پارلمان دیده می شود.

دفتر مطبوعاتی مجلس اعیان انگلیس اعلام کرد حادثه امنیتی احتمالی در پارلمان در حال بررسی است.
یک سخنگوی پلیس اعلام کرد: یک بسته مشکوک وارد ساختمان پارلمان شده و پلیس مشغول بررسی این بسته است.

وی گفت که این بسته برای یکی از نمایندگان مجلس عوام ارسال شده بود.
این مقام امنیتی انگلیسی افزود که کسی آسیب ندیده است. 
وقوع این حادثه در حالی به وقوع می پیوندد که نمایندگان مجلس عوام روز پنجشنبه نشست داشتند.

در ضمن امروز( هفتم جولای) سالروز حمله تروریستی به شبکه حمل ونقل انگلیس است.
در هفتم جولای 2005 میلادی در جریان چند عملیات انتحاری، 4 بمب در 3 ایستگاه مترو و یک اتوبوس شهری توسط 4 بمب گذار انتحاری منفجر شد که به مرگ 52 شهروند عادی و هر 4عامل حمله انجامید، همچنین نزدیک به 700 نفر در این حملات زخمی شدند.

وستمینستر محل برگزاری جلسات مجلس عوام و مجلس اعیان است که در ناحیه لندن بزرگ، در نزدیکی داونینگ استریت (نخست وزیری) ، و در کنار رود تیمز قرار دارد.
خبر تکمیلی ارسال می شود.

نظرات بینندگان