arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۹۹۳۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۷ - ۱۹ تير ۱۳۹۵

کی روش بالاخره ایفمارک را تحویل می گیرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
کارلوس کی روش بالاخره به هدف خود رسید. سرمربی تیم ملی که از زمان بازگشت به ایران در اسفند سال قبل درگیری های زیادی را به خاطر ساختمان ایفمارک آغاز کرده بود نهایتابه هدف خود می رسد و ساختمان را تحویل می گیرد.  
 
به گزارش انتخاب ، مردپرتغالی که این روزها را در مرخصی به سر می کند بزرگترین درگیری اش را پیروز شده است. او که 4 ماه است همه دغدغه اش باز پس گیری ساختمان ابفمارک است در غیبت به هدف اش رسیده.  
 
کی روش پیش از اینکه به مرخصی برود و شاید سال قبل طرح ساخت یک ساختمان جدید را برای تجهیزات پزشکی به فدراسیون فوتبال داده. طرحی از یک ساختمان چند طبقه که قرار بود خودش هم در آن ساختمان مستقر شود.
 
سرمربی تیم ملی اما در بازگشت متوجه شد که این ساختمان به ایفمارک تحویل داده شده و در اختیار دکتر هراتیان است. کی روش از همان روزها ناسازگاری با فدراسیون فوتبال در زمان ریاست کفاشیان را آغاز کرد و این مسیر را تا همین اخر ادامه داد.  
 
مهدی تاج و کی روش در روزهای ابتدایی ریاست تاج به تفاهماتی دست پیدا کرده بودند که رسانه ای نشد. تفاهماتی که حالا به نظر رونمایی می شوند. کی روش به ساختمان ایفمارک می رود و در این ساختمان مستقر می شود و ساختمان فعلی که در اختیار سرمربی تیم ملی است به ایفمارک می رسد.  
 
این خبری است که خبرگزاری فارس منتشر کرده . بر همین اساس و طی روزهای گذشته تاج با دستور شفاهی به عوامل آکادمی فوتبال دستور داده تا مقدمات این جابجایی‌ها انجام شود.
 
البته در حال حاضر در این ساختمان، آزمایش‌های پزشکی تیم‌های لیگ برتری در حال انجام است اما بلافاصله پس از پایان این آزمایشات قرار است دستور تاج عملیاتی شده و دفتر کی‌روش و سایر عوامل کادرفنی تیم ملی در قالب مجموعه مدیریتی تیم‌های ملی فوتبال ایران به طبقه دوم ساختمان جدید منتقل شود.
 
در حال حاضر در طبقه اول این ساختمان وسایل بدنسازی و بازپروری به همراه استخر و سونا وجود دارد و طبقه دوم آن به فیزیوتراپی اختصاص دارد که قرار است به زودی وسایل فیزیوتراپی به دفتر سابق کی‌روش و به جنب کلینیک در آکادمی انتقال داده شده تا ضمن خالی شدن جا برای کادرفنی تیم ملی در این ساختمان، ایفمارک نیز در یک مجموعه واحد به کار خود ادامه دهد.
نظرات بینندگان