arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۱۰
تعداد نظرات: ۲۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۰
"آقای مصباح! از ناطق حمایت کردید او هم شکست خورد"

"سایت مشایی" خطاب به مصباح یزدی: حمایت شما باعث ریزش آرای احمدی نژاد شد/ در مرکز برنامه ریزی ابلیس نفوذ دارید

آقای مصباح! شما در یک سخنرانی بیش از ۲۰ بار اسم شیطان را بزبان آورده اید ولیکن آقای مشایی در سخنرانی اش بیش از ۲۰ بار نام امام زمان (عج) را به زبان می آورد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک سایت خبری که بسیاری آن را اصلی ترین و مهم ترین رسانه ی مشایی می دانند، در مطلبی خطاب به مصباح یزدی گفته که "حمایت شما باعث ریزش آرای احمدی نژآد شد"

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ، این سایت که پیشتر خواستار "دعا برای رفع نزول بلا در شب 14 خرداد شده بود"، به برخی سخنان آقای مصباح یزدی در مورد مشایی پاسخ داده است.

این سایت در بخشی از پاسخ خود به مصباح آورده است: آقای مصباح! شما در یک سخنرانی بیش از ۲۰ بار اسم شیطان را بزبان آورده اید ولیکن آقای مشایی در سخنرانی اش بیش از ۲۰ بار نام امام زمان (عج) را به زبان می آورد .

قابل ذکر است، برخی محافل، انتساب این سایت به آقای مشایی و حتی روزنامه "هفت صبح" را رد کرده و مسئولیت آن را متوجه "خبرنگار اخراجی" و مدیر برخی سایت های زنجیره ای مانند "محرمانه" و "حقیقت" (که همه ی آن ها فیلتر نیز شده اند) دانسته اند.

نکته ی جالب این سایت ها، استفاده ی مکرر از واژه ی "علامه" ، "حضرت آیت الله" و ... برای آقای مصباح یزدی تا 3 ماه پیش بوده است، حال آنکه، این روزها، در بهترین حالت از واژه ی "آقای مصباح یزدی" استفاده می کنند!

متن این سئوال و جواب در پی می آید:

- آقای مصباح در پاسخ به این سوال که برخی می گویند این کاری بود که خودتان کردید و حالا باید نتیجه آن را هم ببینید، گفت:

نه آن روز که برای انتخاب شخصی زحمت کشیدیم تحت تاثیر بودیم و نه امروز تحت تاثیر هوچی گری ها و تبلیغات منفی قرار می گیریم بلکه در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است با تمام توان انجام داده ولو با وظیفه و تکلیف سابق جور نباشد.

پاسخ: آقای مصباح ممکن است بفرمائید که شما برای انتخاب آقای احمدی نژاد چه زحمتی کشیده اید؟ شاید برای افکار عمومی هم خوب باشد که از زحمات شما مطلع شوند . چون شما در صحبت هایتان از معاویه مثال آورده اید ماهم از معاویه برایتان می گوییم .

تمام کسانی هم که در جنگ با معاویه شرکت کرده بودند از حب علی (ع) به میدان نرفته بودند بلکه بعضی هایشان هم از بغض معاویه در جنگ شرکت کرده بودند . حالا شما هم اگر با اصلاح طلبان وارد چالش شدید، نه بخاطر حب احمدی نژاد بود بلکه بخاطر بغض شما از اصلاح طلبان بود . چون می دانستید که شخصیتی که بتواند آنها را شکست دهد را در چنته ندارید .

همانگونه در سال ۸۴ شما و تمامی حامیان شما از آقای لاریجانی معروف حمایت کردند ولیکن نتیجه چه شد . در ثانی حمایت شما از آقای احمدی نژاد باعث ریزش آرای وی شد نه افزایش آرای ایشان منتها آرای احمدی نژاد آنقدر بالا بود که این ریزش ها اثری در برتری آرا نداشت .

آقای احمدی نژاد در سال ۸۴ برای مردم ناشناخته بود و توانست با ۵ میلیون رای هاشمی را کنار بزند ولیکن در سال ۸۸ که مردم بهتر ایشان را شناختند ۲۴ میلیون رای آورد . اگر در سال ۹۲ امکان شرکت وی در انتخابات میسر شود و شما هم از ایشان طرفداری نکنید - مطمئن باشید که ۳۴ میلیون رای را خواهد آورد . اگر حافظه محترمتان شما را یاری کند در سال ۷۶ نیز شما تمام و کمال از آقای ناطق نوری حمایت کردید ولیکن رای ناطق نوری آن شد که دیدید .

تازه بعضی ها هم بخاطر مخالفت با شما و کاندیدای شما به خاتمی رای دادند . در ادامه گفته اید که: در هر زمان هر چه که احساس کنیم تکلیف است. حاج آقا لطفا براساس احساس تصمیم نگیرید . خداوند متعال عقل را برای چه به انسان عطا نموده است برای همین کارها که آدم فکر کند و بعد تکلیف خود را مشخص کند نه اینکه احساسات تکلیف آدم را مشخص کند.

- مصباح یزدی:

برنامه ریزی شیطان آنقدر دقیق و جامع است که پس از مهیا کردن زمینه ها یک نفر را از لایه های درونی بیرون می آورد و او شبکه ای را تشکیل می دهد تا بزرگترین نعمت الهی در طول تاریخ اسلام را از بین ببرد. وی فسادهای پیچیده و عمیق را نتیجه برنامه ریزی دقیق ابلیس از سالیان قبل دانست.

پاسخ: آقای مصباح این اطلاعات بسیار دقیق را شما چگونه از مرکز برنامه ریزی ابلیس بیرون آورده اید . آیا در مرکز برنامه ریزی ابلیس نفوذی دارید؟ یا اینکه رابطه تان آنقدر خوب است که اخبار این مرکز را برای شما هم می فرستند. جالب اینجاست که می گویند سایت های زنجیره ای مشایی! آنوقت خودشان در مقابل دو تا سایت طرفدار مشایی سی و سه تا سایت ضد مشایی درست می کنند. می گویند مشایی با جن گیر ها در تماس است! ولیکن خودشان اخبار مرکز برنامه ریزی ابلیس را ارائه می دهند.

- مصباح یزدی شگردهای جریان انحرافی را شیطانی دانست و گفت:

در پاسخ به کسانی که می گویند این آدم قد و قواره اش اینقدر نیست که اینکارها را انجام دهد باید گفت که مدرس اصلی این جریان انحرافی ابلیس است اما هر چه آنان تجربه شیطنت نداشته باشند اما ابلیس با تجربه چندین هزار ساله به کمک اینها آمده است.

پاسخ: شما که با جامعه مدرسین سر و سری دارید و همه مدرس ها را می شناسید میشه بفرمائید که مدرس شما چه کسی است؟ - آقای مصباح آیا می دانید که فرق سخنرانی شما با آقای مشایی چیه ؟ فرقش در این است که شما در یک سخنرانی بیش از ۲۰ بار اسم شیطان را بزبان آورده اید ولیکن آقای مشایی در سخنرانی اش بیش از ۲۰ بار نام امام زمان (عج) را به زبان می آورد .

- مصباح:

البته برخی می گویند اینها لیاقت آن را ندارند که عنوان جریان را داشته باشند و باید به آنها گروهک انحرافی گفت

.
پاسخ: آقای مصباح خوب برای خودتان می برید و می دوزید . عنوان جریان انحرافی را به دیگران می دهید بعد می گوید این عنوان برایشان زیادی است عنوان گروهک انحرافی بدهیم . نمی دانم در آینده چه عنوانی را اعطا خواهید کرد. ما که می نویسیم آقای مصباح، چند روزی غش می کنند و می نویسند: کار را به جایی رسانده اند که به علامه مصباح گفته اند آقای مصباح . بعضی وقتها من تجسم می کنم که اگر این حامیان متعصب و بی عقل شما را آقای مشایی داشتند در مقابل اتهام شما به ایشان که می گوئید شاگرد ابلیس است چه واکنشی نشان می دادند. در اینجاست که باید گفت صبر و هم از صبر مشایی بی تاب شد.

مصباح:

صرف اینکه یک نفر عمامه ای بر سر بگذارد و یا خود را اهل زهد و پارسایی و ارتباط با عوالم دیگر نشان دهد نمی توان به وی اعتماد کرد، گرچه که برخی از روی ساده لوحی گول این افراد را هم می خورند.

پاسخ: حداقل یک بارهم که شده از حقیقت صحبت کرده اید. باور بفرمائید ما هم چندین و چند بار این حرفها را به حامیان شما گفته ایم ولیکن گوش نکرده اند شاید از زبان شما بشنوند روی آنها تاثیر بگذارد.

آقای مصباح:

بعضی وقت ها غیبت کردن واجب می شود.

پاسخ: تا اونجا که ما پای منبرها شنیده ایم گفته اند که الغيبت اشد من الزنا. در روایت آمده است که رسول خدا (ص) وصاياي خودش را به ابوذر بيان مي كند و مي فرمايد: « يَا أَبَاذَر إِيَّاكَ وَ الْغِيبَةَ فَإِنَّ الْغِيبَةَ أَشَدُّ مِنَ الزِّنَا؛ از غيبت دوري كن. چون غيبت از زنا سخت تر است» . در ادامه ابوذر مي گويد كه گفتم :چرا اين گونه است ؟ حضرت در پاسخ فرمود:«لِأَنَّ الرَّجُلَ يَزْنِي فَيَتُوبُ إِلَى اللَّهِ فَيَتُوبُ اللَّهُ عَلَيْهِ وَ الْغِيبَةُ لَا تُغْفَرُ حَتَّى يَغْفِرَهَا صَاحِبُهَا»(1) يعني علت سخت تر بودن اين است كه شخص زناكار مي تواند توبه كند و خداوند متعال توبه او را قبول نمايد. اما در غيبت تا زماني كه شخصی که از او غيبت شده ،از شخص غيبت كننده راضي نشود و وي را نبخشد، قابل بخشش نيست» . اینجاست که باید گفت علامه ی مصباح باور بفرمائید هیچ علامه ای از صدر اسلام تاکنون حرام خداوند را حلال نکرده بود چه برسد به اینکه حرام خداوند متعال را واجب کند که شما اینکار را کردید . علامه ی مصباح بهتر است شما یکبار دیگر معنی لغوی غیبت را مرور کنید بعد برای مریدان خود فتوا دهید.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۹
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۲۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
11
92
حرف حق جواب ندارد هر چند که از جریان منحرف سرچشمه داشته باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
گاهي حرف هاي حق البته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
9
96
این مصباح چجور فردی هست، که حمایتش از هر کی باعث تنفر عمومی از آن شخص می شود؟؟؟؟؟
البته فتوایش درباره نحوه برخورد با ناراضیان سیاسی .... حتی باعث رنجش خاطر حزب الهی ها شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
در مورد علما از القابی که شایسته آنهاست استفاده کنیم حتی اگر نظراتشون مخالف نظرات ماست. پس در مورد علامه مصباح از صفت آیت الله استفاده کنیم چرا که به گفته رهبری ایشون مطهری زمان هستند
ناشناس
|
Turkey
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
23
7
شیطان بزرگ=آمریکا جن=انگلیس . حالا مرد میخواهد که آنهارا بگیردودرشیشه کند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
خداییش خودت منظورتو فهمیدی چی گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
52
7
وقتی کار به استهزاء بندگان صالح خداوند چون آقای مصباح برسد این یعنی که پایان عمر این جریان انحرافی فرا رسیده است. این جریان به همان سرنوشتی دچار خواهد شد که ده سال قبل یا بیشتر آقای مهاجرانی که به جای پاسخ معقول به استهزای آقای مصباح پرداخت دچار خواهد شد

شما انتخابیها هم که انگار جشن گرفته اید که این جریان انحرافی به جان حوزه افتاده است. خودتان زورتان نرسید حالا پشت سر اینها قایم شده اید.
مدیر پایگاه انتخاب: دوست عزیز، نخست آنکه "انتخاب" خود را رسانه ای از درون حوزه می داند، گو آنکه روزنامه انتخاب نیز از سال 78، یکی از ارگان های حوزه محسوب می شد.

دوم آنکه موضع "انتخاب" در مورد جریان انحرافی کاملاً روشن است، کافی است یادداشت های ستون "انتخاب سوم" و همچنین بخش "درباره انتخاب" را بخوانید
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
8
9
نوشتار فوق یه مقدار تند و احیانا دور از ادب است. (خوب طرف مقابل هم با آنها چنین کرده) اما معقول و قانع کننده است البته به جز آنجایی که میگوید حمایت ایشان باعث ریزش شده. که این استدلال میخواهد. به ادعا نمیشود.
محمدحسن- بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
48
7
من استاد مصباح را كاملا مي شناسم. هرچه ميگويد، بعدا براي ما مشخص ميشود كه درست بود.
احمدي نژاد هم قبلا خودشو مريد ايشون ميدونست. الان نميدونم.
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
2
70
دوستان اينهمه قلم فرسائي جنگ زرگري است چه كسي هست كه اين دوستان وپيشينه رفتاريشان را نشناسد
اين گفته ها و پاسخ ها هيزمي است براي گرم كردن تنور فرافكني وسرپوش گذاري به مشكلات حاد اقتصادي معيشتي و فرهنگي مردم پس هوشيار باشيم زياد اين مطالب را جدي نگيريم ولي تمامي اين قلم فرسايي ها همش براي اين جمله بودكه (((اگر در سال ۹۲ امکان شرکت وی در انتخابات میسر شود و شما هم از ایشان طرفداری نکنید - مطمئن باشید که ۳۴ میلیون رای را خواهد آورد)))
لذا ببينيد كه ايشان تا كجا برنامه ريزي كرده اند پس بهوش باشيم وبيدار
به اميد ايراني اسلامي و آزاد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
48
59
ایت الله مصباح حرف حق میزند مرگ بر جریان انحرافی
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
4
39
یه زمانی معممین پیش مردم احترامی داشتند....
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
5
34
با اینکه از احمدینژاد و اطرافیانش دلمان خون است ولی واقعا اگر آقای مصباح از او حمایت نمیکرد شاید آرای احمدینژاد بیشتر میشد
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
48
37
جریان انحرافی دستگیر باید گردد.این خواسته قاطبه مردم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
داداش حتی یک رای مثبت هم نیاوردی !!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
خوب خودش که به خودش مثبت میتونه بده با این حساب یه دونه مثبت که حساب میشه .
چیز دیگه ای هست بفرمایید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی مقدس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
1
34
قدرت اسلحه ایست که وقتی به دست آید برای از دست ندادنش بعضی با آن به فرزندان خود هم شلیک می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
3
24
پاسخهای داده شده به گفته های جیلی جذاب و خواندی بود بعضی را چند بار مرور کردم به عنوان مثال حرام خدا را واجب کردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
4
40
به نظرم جوابها منطقی هستند ، منتها یه چیزی ذهن منو سخت به خودش مشغول کرده و اون این موضوعه که اگه همچی جوابی رو یک اصلاح طلب میخواست بده چه بر سر خودش و دودمانش میومد؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
13
51
احسنت به این جواب آقا من به مشایی رای می دم بخاطر. جیگری که داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
متاسفم / تا وقتی درک ما از جریانات به همین میزان باشد هیچ تغییری حادث نخواهد شد / فقر علت اینکه کشوری جزء جهان سوم باشد نیست بلکه فرهنگ و درک و فهم آحاد مردم هر کشوری مشخص میکند که آن کشور در چه مرحله ای از آزادی و صنعت توسعه و پیشرفت میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
3
12
از ارائی که به کامنتها داده شده میتوان میزان مقبولیت معممین در جامعه را تشخیص داد .
جائی که قلم فرسائی پشت پرده جریان به اصطلاح انحرافی با اینکه مقبول ملت نیستند چنین ارائی میاورد . قلوب مردم تنها جائی است که با دروغ و شانتاژ بازی نمیتوان به ان راه یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
48
3
شیخ اجل سعدی: سه کس را شنیدم که غیبت رواست وزان در گذشتی چهارم خطاست.....نتیجه:غیبت کردن در مواردی نه تنها حرام نیست بلکه لازم است
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
3
1-علامه در انتخابات84ازاحمدی نژاد حمایت کردندومهمترین عامل روی کار آمدن ایشان بود زیرا علامه مصباح از محبوبیت بالایی نزد مومنین برخوردار است.2-مغالطه نکنید.تکرار یک کلمه بستگی به موضوع دارد اگر موضوع یک سخن شیطان باشد طبیعی است که این کلمه تکرار شود.مثل مشایی که این همه از مکتب ایرانی و... میگوید. 3-از سایت انتخاب که خود را حوزوی میداند انتظار میرود از نمایش مطالبی که حاوی تمسخر وطنز علیه علما است خودداری کند
نابود می شوید
|
United States of America
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
12
4
جریان انحرافی انشاالله بدست مردم نابود خواهد شد
شما عددی نیستی که در برابر استاد مصباح حرفی بزنی تاکه جوابیه بدی
عبور از خط ولایت عبور کرد قابل قبول نیست.
طرفدار حق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
2
1
حیف مشایی رابا ایت ا... مصباح قیاس کنید پیامبر بهوجل هر دو در صورت انسانند اما این کجا و آن کج
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۱
0
0
هر که دست ازجان بشوید هرچه در دل داردبگوید مثل اقای مشایی است و افراد مربوط به ایشان هستند آقای احمدی نژاد نیز مانند ا...
Lynell
|
Mexico
|
۰۴:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
0
1
A miunte saved is a minute earned, and this saved hours!
خزایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
10
7
مشایی عددی نیست که در مقابل حضرت علامه مصباح عرض اندام کند.همیشه شیاطین با علماء مخالف بودند.
نظرات بینندگان