arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۲۱ تير ۱۳۹۵

تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه دالاهو

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای حادثه دالاهو با حضور جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در شهرهای اسلام‌آبادغرب و کرند برگزار شد.
 
به گزارش انتخاب، پیکر شهید غلامرضا کرمی مسئول دفتر فرماندار دالاهو که در حادثه روز گذشته حمله افراد مسلح به خودرو نماینده اسلام آبادغرب، فرماندار دالاهو و جمعی از مدیران به شهادت رسیده بود، پیش از ظهر امروز(21 تیر) در شهر کرند بر روی دستان مردم  شهرستان دالاهو و با حضور علاء‌الدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس و جمعی از مسئولین استان، تشییع و خاکسپاری شد.
 
همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید حجت الله نیک عزم از کارشناسان دامپزشکی استان دیگر شهید این حادثه، در شهر اسلام‌آبادغرب از میدان شهید هدایت تا مزار شهدای اسلام آبادغرب برگزار و در قطعه شهدا نیز خاکسپاری شد.
 
از سوابق کاری شهید دکتر حجت الله نیک عزم می‌توان به ریاست اداره دامپزشکی شهرستانهای کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و همچنین رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه اشاره کرد.  
 
روز گذشته(20 تیر) افراد مسلح ناشناس در نزدیکی ریجاب شهرستان دالاهو به خودروی حامل نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو، فرماندار دالاهو و جمعی از مدیران استان حمله کردند که در این حادثه دو نفر شهید و سه نفر مجروح شدند.
 
تلاش برای شناسایی و دستگیری ضاربین ادامه دارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان