arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۴۶۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
خوراکیهای آمریکایی و صهیونیستی در سبد خانوار؟

رونمایی عینی از خوراکیهای مشکوک در بازار

معاون اداره کل نظارت بر فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به تصاویری که از یک نوع فراورده های غذایی که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده و بر روی آن مشخصاتی از کالا به زبان عبری درج گردیده است با قاطعیت اعلام کرد: چنین فراورده هایی به هیچ وجه از سوی سازمان غذا و دارو مجوزی دریافت نکرده و نخواهند نمود!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  به گزارش انتخاب به نقل از پارسینه، معاون اداره کل نظارت بر فراورده های  خوراکی و آشامیدنی  سازمان غذا و دارو با   اشاره به تصاویری  که از یک نوع فراورده های غذایی که اخیرا در فضای مجازی  منتشر شده  و بر روی آن  مشخصاتی از کالا به زبان عبری  درج گردیده  است با قاطعیت اعلام کرد: 

چنین فراورده هایی  به هیچ وجه از سوی سازمان غذا و دارو مجوزی دریافت نکرده و نخواهند نمود!

دکتر سهیل اسکندری همچنین اضافه کرد: مشاهده چنین محصولاتی اگر چه بصورت محدود، بیانگر آن است که ورود آنها  به کشور یا بصورت  به اصطلاح "چمدانی" بوده و یا از طریق  قاچاق رخ داده است.

وی تصریح کرد:  سیاست های  واردات  فراورده های غذایی  کاملا همسو با سیاستهای کلان نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ استثنایی در مورد آن نسبت به دیگر  سیاستها وجود ندارد ضمن اینکه  مقام معظم رهبري  تاکید فرموده اند  که  ايران اسلامی هرگز نباید  مروج و حمايت کننده کالاهاي صهيونيستي هر چند با مقدار اندک باشد.

لذا پیرو مطابعت از فرامین  معظم له سازمان غذا و دارو موظف است  در صورت اثبات  چنین مواردی  به شدت با آن برخورد نماید.

 این مقام مسئول در سازمان غذا و دارو در پایان  خاطر نشان کرد: مورد فوق الذکر یک نوع چیپس بوده که  از سوی سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی برای آن صادر نشده است  ضمن اینکه درباره موارد مشابه نیز  پس از کارشناسیهای دقیق و مطابقت با ضوابط  هم از نظر کیفیت محصول و هم  موارد بسته بندی  اجازه  واردات  یافته و مشخصات دقیق فراورده بر روی  آن قابل مشاهده است.

اما پیرو همین مطلب چند روزی است برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی از ورود و فروش کالاهای خوراکی که مشکوک به آلودگی های خاص هستند پرده برداشته اند.



معاون اداره کل نظارت بر فراورده های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو: واردات فراورد هایی که در بسته بندی آنها از زبان عبری استفاده شده باشد به کشور ممنوع است.




چه لزومی داره چیپس و پفک آمریکایی در ایران فروخته شود؟ چیپسی که روی آن نوشته Made in US و زیر آن هم به زبان عبری توضیحاتی نوشته شده است!


چیپس آمریکایی صهیونیستی در بازار ایران با توضیح کالا به زبان عبری!!!
سازمان غذا و دارو پاسخ دهد این محصولات در دست کودکان ما چه میکند؟
نظرات بینندگان