arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۱۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۵

آیت الله هاشمی: برای برگشت رونق به کشور، باید به اقیانوس مردمی مراجعه کنیم

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برای برگشت رونق به کشور، باید به اقیانوس مردمی مراجعه کنیم که فعالیت آنان رکن اقتصاد مقاومتی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: برای برگشت رونق به کشور، باید به اقیانوس مردمی مراجعه کنیم که فعالیت آنان رکن اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سومین روز سفر به استان کرمان، در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان با جمعی از مسئولان، مدیران، استادان و دانشجویان شهر رفسنجان و دانشگاه آزاد، با تشریح نقش مردم در پیروزی انقلاب، عبور از شورش‌های کور، تجزیه طلبی‌ها، ۸ سال دفاع مقدس، ۸ سال سازندگی و دیگر مقاطع، گفت: ماهیت مردمی انقلاب به گونه‌ای است که هرجا وارد شوند، همه کار‌ها را پیش می‌برند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مصداق روشن تاثیر مردم برای گسترش و رشد، دانشگاه آزاد اسلامی است که عدالت آموزشی را به سراسر کشور برده است.

وی افزود: همین امروز برای برگشت رونق به کشور، باید به اقیانوس مردمی مراجعه کنیم که فعالیت آنان رکن اقتصاد مقاومتی است.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دو ویژگی درون زایی و برون نگری اقتصاد مقاومتی، گفت: بعد برون نگری بر پایه علم است که همین می‌توانیم پیشرفت‌های دنیا را بگیریم و هم می‌توانیم پیشرفت‌های علمی خود را به جهانیان عرضه کنیم که در این راه دانشگاه آزاد اسلامی با ویژگی‌های بسیار ممتاز، موثر بوده است.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان