arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
باهنر:

حرف عارف را قبول دارم؛ بعضی‌ها از لیست امید بالا آمدند، بعد گفتند ما مستقلیم / برای آینده نظام مردم‌سالاری دینی نگرانم

اعداد و ارقام زیادی در این مدت شنیده‌اید اما باید بگویم که 57 درصد از لیست امید، 40 درصد از لیست اصولگرایان و 3 درصد از مستقلین توانستند حائز کسب کرسی‌های مجلس شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حرف عارف را قبول دارم؛ بعضی‌ها از لیست امید بالا آمدند، بعد گفتند ما مستقلیم / برای آینده نظام مردم‌سالاری دینی نگرانم

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه برای آینده نظام مردم‌سالاری دینی نگرانم، گفت: باید به سمت احزاب فراگیر و چند حزب پاسخگو برویم.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها،‌ محمدرضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری صبح امروز (پنج‌شنبه) در همایش فصلی خانه احزاب در وزارت کشور اظهار داشت: انتخابات مجلس دهم تفاوت‌های زیادی با انتخابات‌های گذشته داشت.

وی افزود: همه فعالان سیاسی امروز به این نتیجه رسیده‌اند که هر مطالبه‌ای باید پای صندوق‌های رأی مطرح شود و غیر از صندوق‌های رأی با هیچ روش دیگری یعنی به خیابان ریختن و لاستیک آتش زدن مطالبات محقق نمی‌شود.

وی در مورد درصد موفقیت جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا برای کسب کرسی‌های پارلمان نیز، گفت: اعداد و ارقام زیادی در این مدت شنیده‌اید اما باید بگویم که 57 درصد از لیست امید، 40 درصد از لیست اصولگرایان و 3 درصد از مستقلین توانستند حائز کسب کرسی‌های مجلس شوند.

باهنر تشکیلاتی رأی دادن مردم تهران را یک قدم بسیار قوی و قدرتمند در جهت ائتلای تشکیلات حزبی عنوان و تصریح کرد: مردم تهران صددرصد حزبی و تشکیلاتی رأی دادند و این گام مثبتی است.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه بنده جزء افرادی بوده‌ام که تاکنون همواره تشکیلاتی عمل کرده‌ام، گفت: ما سیاسیون در کشور اینگونه عادت کرده‌ایم که از منافع حزبی بهره‌مند شویم اما بدون هیچ هزینه‌ای. منظور از هزینه مالی نیست اما باید هزینه‌های کار حزبی را پرداخت.

وی تأکید کرد: رؤسای جمهور ما از یک جریان استفاده می‌کنند، بالا می‌آیند، قدرت که گرفتند می‌گویند چه تشکیلاتی، چه حزبی ما خودمان رأی آوردیم.

وی با اشاره به فعالیت انتخاباتی احزاب در غرب گفت: در کشور ما همه از شانه‌های حزب بالا می‌روند و وقتی دیدند که دیگر نمی توان بیشتر از این از شانه این حزب یا جریان بالا رفت به زیر نردبان می‌زنند.

باهنر ادامه داد:‌آقای عارف گلایه کردند که بعضی‌ها از لیست امید بالا آمدند اما برای ریاست تشکیلاتی رأی ندادند. من هم این را قبول دارم. چنانچه که افرادی بودند از نردبان اصولگرایی بالا رفتند و بعد گفتند ما مستقلیم.

نظرات بینندگان