arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۲۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۰۳ مرداد ۱۳۹۵

پیشنهاد مجدد روسیه به آمریکا برای اقدام مشترک علیه تروریست‌ها در سوریه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزارت دفاع روسیه بار دیگر از ائتلاف ضد داعش به فرماندهی آمریکا خواست اقدامات مشترک برای مبارزه با تروریست‌ها در سوریه را آغاز کند.
 
به گزارش انتخاب، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ایگور کوناشنکف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در سخنانی گفت: انتقال ائتلاف بین المللی ضد داعش از قول به عمل و آغاز اقدام مشترک علیه گروه‌های تروریستی در سوریه بهترین راه برای حفاظت از نظامیان وابسته به ائتلاف در سوریه است.
 
وی مخالفت خود را با انتقادات رهبران ائتلاف ضد داعش از عملیات جنگنده‌های روسیه در سوریه اعلام و بار دیگر از آن‌ها خواست به تعهدات خود عمل کنند و اطلاعاتی را درباره پایگاه‌های گروه‌های مسلحی که واشنگتن آن‌ها را مخالفان "میانه‌رو" می‌نامد ارائه دهند و آن‌ها را از مناطق تحت سیطره داعش و النصره و دیگر گروه‌های تروریستی جدا کنند.
 
سخنگوی وزارت دفاع روسیه افزود: ما خواهان ادامه فعالیت ائتلاف بین المللی تحت فرماندهی واشنگتن و از طریق تمامی کانال‌ها برای ارائه اطلاعات از پایگاه‌های مخالفان "میانه‌رو" هستیم اما به جای آن همواره سرزنش شده و این حرف را می‌شنویم که دلیلی نداشت جنگنده‌های روسیه این مناطق را بمباران کنند.
 
کوناشنکف اعلام کرد که فرماندهی ائتلاف ضد داعش مسئول خطراتی است که نظامیان وابسته به این ائتلاف در سوریه و در مناطق مورد هدف روس ها را تهدید می‌کند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان