arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۰۸۳
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

شلیک مرگبار مرد طلا فروش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد طلافروشی که متهم است با شلیک گلوله پسر ۲۷ ساله‌ای را به قتل رسانده است صبح دیروز هنگام محاکمه و در آخرین دفاع اتهام قتل را رد کرد اما درادامه ناچار به بیان حقیقت شد.

به گزارش انتخاب، سحرگاه بیست و ششم شهریور سال ۹۲ در پی اعلام خبر قتل مردی جوان در ورامین تحقیقات جنایی در این باره آغاز شد.
 
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد مرد ۳۷ ساله‌ای به نام ناصر در جریان درگیری به مقتول شلیک کرده و بلافاصله نیز از صحنه جنایت گریخته است.
 
با این حال ناصر یک روز بعد در مازندران دستگیر شد و تحت بازجویی قرار گرفت. وی درباره شلیک مرگبارش گفت: من مسعود (مقتول) را نکشته‌ام اما در ادامه بازجویی‌های فنی مدعی شد اسلحه را به دریا انداخته است و سپس به قتل اعتراف کرد.صبح دیروز ناصر در آخرین دفاع به قاضی مقدم از شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران و مستشاران دادگاه گفت: من مغازه طلافروشی داشتم و برای دریافت طلبی که از مسعود داشتم به قرچک ورامین رفته بودم. البته اسلحه کمری داشتم اما فقط می‌خواستم برای ترساندن مرد بدهکار از آن استفاده کنم.
 
آن‌روز وقتی او را در پاتوق همیشگی‌اش پیدا کردم درگیر شدیم که یک تیر هوایی شلیک کردم اما نمی‌دانم چه شد که با شلیک بعدی او نقش بر زمین شد. البته قبل از حادثه قرص‌های روانگردان استفاده کرده بودم.
 
قاضی مقدم پس از شنیدن اظهارات متهم و با توجه به برخی ابهام‌های موجود در پرونده، دستور داد در جلسه آینده چند نفر از شاهدان جنایت به دادگاه احضار شوند تا پس از شنیدن اظهارات آنها حکم پرونده صادر شود.


منبع: روزنامه ايران
نظرات بینندگان