arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۲ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۵

اعترافات پسری که بخاطر تماشای تلویزیون خواهر و پدرش را کشت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرد جوان که به خاطر کنترل تلویزیون جنایتی تلخ را در خیابان ایتالیای تهران رقم زده بود، در دادگاه کیفری به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش انتخاب، تحقیقات جنایی برای کشف راز این جنایت ، از عصر 16 فروردین سال گذشته و به دنبال کشف جسد مرد میانسال و دختر جوانش آغاز شد. جسد پدر و دختر در خانه شان در خیابان ایتالیا توسط پسر خانواده پیدا شد. حسن 65 ساله با ضربه چاقو به قتل رسیده و دخترش به نام آرین دخت 26 ساله خفه شده بود.

هوتن –پسر خانواده- در بازجویی ها گفت: دیروز خانه دوستم بودم و امروز وقتی به خانه آمدم با جسد پدر و خواهرم رو به رو شدم. جسد آرین دخت حلق آویز بود که طناب را پاره کردم اما زمان زیادی از مرگش می گذشت.

ماموران که به اظهارات هوتن مشکوک شده بودند، تحقیقات را بر روی او متمرکز کردند که پسر جوان لب به اعتراف گشود و گفت: به خاطر درگیری بر سر تماشای تلویزیون آرین دخت را خفه کردم. در همین لحظه پدرم سر رسید که او را هم با ضربه های چاقو کشتم.

پس از بازسازی صحنه قتل ، برای هوتن کیفرخواست صادر شد و او امروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه قرار گرفت.

در ابتدای جلسه دادگاه، عموی متهم به عنوان یکی از اولیای دم درخواست قصاص کرد. دو عمه او هم دیه خواستند و عمه دیگر او را بخشید.

هوتن در حالی که به خاطر گریه به هق هق افتاده بود، گفت: روز حادثه بر سر کنترل تلویزیون با آرین دخت درگیر شدم. او با چاقو مرا مجروح کرد. عصبانی شدم و با یک تکه "کش" که روز زمین افتاده بود، او را خفه کردم. بعد با طناب قصد داشتم مرگ او را خودکشی نشان دهم که همان زمان پدرم سر رسید. ابتدا خواستم از بالکن فرار کنم اما نتوانستم. به همین خاطر چاقویی برداشتم و وزمانی که پدرم به آشپزخانه رفت او را کشتم.

وی ادامه داد: با صحنه سازی قصد داشتم اینطور وانمود کنم که آرین دخت پدرم را کشته و بعد خودکشی کرده است. پلیس خیلی زود متوجه نقشه ام شد و دستگیر شدم. از اولیای دم تقاضای بخشش دارم. اگر قصد قصاص مرا دارند، قبل از آن حلالم کنند.
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیلش، قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

*میزان
نظرات بینندگان