arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

نتانیاهو: برنامه هسته‌ای ایران از بین نرفته است/ نگرانیم تهران در توافق هسته‌ای باقی بماند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نتانیاهو ضمن تکرار ادعاهای گذشته اش مبنی بر مخالفتش با دولت اوباما در خصوص توافق هسته ای گفت: او به واشنگتن برای علاقه ش به پذیرش حق غنی سازی اورانیوم اعتراض نکرده است بلکه به دادن گزینه های بدون شرط به ایران اعتراض کرده است .
 
به گزارش انتخاب، جورزالیم پست نوشت در گزارشی نوشت اسراییل و کشورهای عربی نگرانی عمیق مشترکی در رابطه با برنامه هسته‌ای ایران تحت عنوان برجام  دارند.
 
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با یک روزنامه اسرائیلی گفته برنامه هسته‌ای ایران از بین نرفته و با از بین رفتن فاصله زیادی دارد.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اسرائیل و کشورهای عربی درباره آنچه در ۱۲ سال آینده زمانی که ایران توانایی غنی‌سازی اورانیوم به هر اندازه که بخواهد را داشته باشد نگران هستند، گفت: مشکل آن چیزی است که در آینده اتفاق می‌افتد و این اتفاق نه به واسطه نقض توافق، بلکه در شرایطی خواهد افتاد که ایران در توافق باقی بماند.
 
او با تکرار ادعاهای گذشته‌اش مبنی بر  مخالفتش با دولت اوباما در خصوص توافق هسته‌ای گفت: به واشنگتن برای پذیرش حق غنی‌سازی اورانیوم اعتراض نکرده است بلکه به دادن گزینه‌های بدون شرط به ایران اعتراض کرده است.
 
نتانیاهو همچنین مدعی شد: این توافق نباید به زمان بستگی داشته باشد، بلکه باید به رفتار ایران بستگی داشته باشد چراکه  ایران رفتارهای خصمانه‌اش را در قبال اسراییل تغییر نداده است.
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه نشانه‌ای از میانه‌روی در ایران دیده نمی‌شود تکرار کرد: اگر لازم باشد اسراییل از تسلیح ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری خواهد کرد.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان