arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۲۱ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵

پروازهای برنامه ای ایران و ترکیه برقرار است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پروازهای برنامه ای شرکت های هواپیمایی داخلی و شرکت های هواپیمایی ترکیه ای برقرار است.

به گزارش انتخاب، تمامی پروازهای ایران به ترکیه به دلیل وقوع كودتای نافرجام این کشور از ساعت 23:30 روز جمعه 95/4/25 با بسته شدن فرودگاههای این كشور متوقف شده بود ، با ناامنی آسمان این کشور شرکتهای هواپیمایی و مسافرانی که برای سفر به ترکیه بلیت تهیه نموده یا با ثبت نام ازطریق تورهای گردشگری عزم سفر داشتند ، دچار سردرگمی شده بودند این درحالیست که پس از برقراری آرامش و شکست کودتا دوباره ارتباط هوایی ایران و ترکیه برقرار شد.

رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی با بیان این مطلب افزود: پروازهای برنامه ای هواپیماهای ایران به مقصد ترکیه و برعکس برقرار است و با توجه به فراهم شدن امکان انجام پروازها، شركت های هواپیمایی داخلی و تركیه ای می توانند نسبت به انجام پروازهای برنامه ای خود به این كشور اقدام كنند.

جعفرزاده ضمن توصیه به روابط عمومی های شركت های هواپیمایی نسبت به اطلاع رسانی به مسافران خود، از مسافران پروازها خواست تا در خصوص کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان پروازها و زمان مراجعه به فرودگاهها با ایرلاین های مربوطه در تماس باشند.

این گزارش می افزاید: طبق اطلاعیه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری ملزم شدند تا اطلاع ثانوی و تا زمان برقراری مجدد امنیت و آرامش، از هرگونه ثبت‌نام و اعزام گردشگر به مقاصد گردشگری ترکیه اکیداً خودداری کنند.

 
نظرات بینندگان