arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

نقص فنی عامل تاخیر پنج ساعته دو پرواز مشهد - کیش و تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نقص فنی هواپیمای شرکت ماهان موجب تاخیر چهار تا پنج ساعته دو پرواز این شرکت از مشهد به مقصد کیش و تهران شد.

به گزارش انتخاب، مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس خبرنگار با تایید این مطلب گفت : پرواز شماره 1044 مشهد - کیش شرکت هواپیمایی ماهان که در ساعت 17:30 مشهد را ترک کرده بود به دلیل نقص فنی به ناچار از میانه مسیر به فرودگاه مشهد بازگشت.

حسن جعفری افزود : این پرواز با چهار ساعت تاخیر در ساعت 21:30 دقیقه امشب با پرواز جایگزین به مقصد کیش پرواز کرد.

وی اظهار کرد : هواپیمایی که به این پرواز جایگزین اختصاص یافت قرار بود ساعت 22:30 مسافران پرواز شماره 1036 را به تهران منتقل کنند که به دلیل این شرایط عملا این پرواز با پنج ساعت تاخیر موجه شده است.

وی افزود : بر اساس اعلام مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان در مشهد پرواز شماره 1036 مشهد - تهران در ساعت سه بامداد روز پنجشنبه انجام می شود.

وی تصریح کرد : در عین حال شرکت موضوع تاخیر پرواز 1036 مشهد - تهران را به مسافران از قبل اعلام کرده که تا برنامه خود را بر این اساس تنظیم کنند و در فرودگاه معطل نشوند.

جعفری گفت : با این حال آن دسته از مسافران این پرواز که در فرودگاه حضور داشتند با پروازهای دیگر اعزام شده اند و بقیه نیز ساعت سه بامداد با بازگشت پرواز 1036 به مقصد تهران حرکت می کنند.

وی عنوان کرد : شرکت هواپیمایی ماهان تاخیرهای بسیار کمی دارد و طی این تاخیر اجباری هم از هر دو گروه مسافران با غذای گرم پذیرایی کرده است و در حال حاضر مسافری از پرواز ساعت 22:30 دقیقه امشب این شرکت در فرودگاه نیست و همه موارد پاسخگویی و اطلاع رسانی شده است.

فرودگاه بین المللی مشهد بعد از مهرآباد دومین فرودگاه پرتردد کشور است که به طور متوسط روزانه 160 تا 180 پرواز ورودی و خروجی دارد که در ایام پیک به 240 پرواز هم می رسد.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان