arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۵۱۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

پلیس: انفجار در بایرن آلمان حادثه تروریستی نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پلیس ایالت بایرن آلمان اعلام کرد انفجار بعد از ظهر چهارشنبه در نزدیکی مرکز مهاجرت در شهر تسیندورف، حمله تروریستی نبوده است.

به گزارش انتخاب به نقل از  پرس تی وی، پلیس آلمان تصریح کرد که هیچ بمبی در منطقه منفجر نشده است و هیچ خطری در تسیندورف در نزدیک نورمبرگ و مناطق اطراف آن وجود ندارد.

پلیس گفت احتمالا یک اسپری در داخل یک چمدان حاموی قوطی‌های اسپری ترکیده و پلیس در جستجو برای یافتن صاحب آن است.

اظهارات پلیس ایالت بایرن در حالی مطرح شده است که شبکه بایریشه روندفونک روز چهارشنبه در وب سایت خود گزارش داده بود یک چمدان حاوی چندین اسپری در نزدیکی یک دفتر مهاجرت در تسیندورف منفجر شده است. به دنبال انتشار این خبر، بسیاری از شبکه‌های خبری از انفجار بمب در آلمان خبر دادند.

خبر انفجار بمب در آلمان در حالی به سرعت منتشر شد که این کشور طی هفته‌های گذشته صحنه چندین حمله، بمب گذاری و تیراندازی بوده است.

در تاریخ سوم مرداد یک پناهجوی 27 ساله سوری در نزدیکی یک کافه در شهر جنوبیِ آنسباخ، بمبی را که در کوله پشتی‌‎اش قرار داشت، منفجر کرد که در این حادثه 15 نفر زخمی شدند.

در همین روز همچنین یک پناهجوی 21 ساله سوری در شهر روتلینگن با چاقو به یک زن و دو تن دیگر حمله کرد. این حمله 1 کشته و 2 زخمی برجای گذاشت.

در تاریخ اول مرداد، یک نوجوان 18 ساله در مجتمع تجاری المپیا در شمال مونیخ به روی مردم آتش گشود که در این تیراندازی دستکم 10 نفر (از جمله فرد ضارب) کشته و 16 تن زخمی شدند.

در تاریخ 28 تیر یک نوجوان 17 ساله با تبر و چاقو به مسافران قطاری در نزدیکی شهر وورتسبورگ واقع در شمال غرب مونیخ حمله کرد که در این حمله 3 نفر به شدت زخمی شدند.
نظرات بینندگان