arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵

امام جمعه اصفهان: فضای مجازی بویی از دین نبرده است/ در حقیقت فضای مجازی برای ما زیاد است چون در این فضا آبروریزی مشاهده می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امام جمعه اصفهان گفت: شهادت شیخ فضل‌الله نوری می‌تواند برای ما یک درس عبرت باشد، امام خمینی (ره) در این راستا گفتند اگر مشروطه از مسیرش منحرف شد به این دلیل بود که دشمن در کشور ما احزاب را به‌وجود آورد.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: ایام شهادت امام صادق (ع) باید به‌عنوان دهه صادقیه نامگذاری شود تا در راستای ترویج سیره ایشان صدها منبر برگزار شده و نقش بزرگ این امام بزرگوار در گسترش اسلام ناب بیان شود.

وی افزود: با توجه به سیاست‌های والایی که امام صادق (ع) در نهضت علمی خود پیاده کردند اکنون هیچگونه سئوال و اشکالی به اسلام وارد نیست مگر اینکه جواب آن را امام باقر (ع) و امام صادق (ع) داده باشند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه امام صادق (ع) بیش از 4 هزار شاگرد را در مکتب خود تربیت کردند، اظهار داشت: این شاگردان تربیت یافته، سخنان امام باقر (ع) و امام صادق (ع) را در 400 کتاب جمع آوری کرده‌اند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه امروز اصفهان با اشاره به سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری بیان کرد: شهادت شیخ فضل‌الله نوری می‌تواند برای ما یک درس عبرت باشد، امام خمینی (ره) در این راستا گفتند اگر مشروطه از مسیرش منحرف شد به این دلیل بود که دشمن در کشور ما احزاب را به‌وجود آورد، چراکه در آن دوران در مدت کوتاهی حزب و گروه‌های زیادی در کشور تشکیل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با اشاره به فضای مجازی گفت: این فضا اصلاً بویی از دین و مذهب در آن نیست، در حقیقت فضای مجازی برای ما زیاد است چون در این فضا آبروریزی و آبرو ریختن مشاهده می‌شود، این در حالی است که از این علوم و تکنولوژی باید استفاده صحیح کرد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد پیرامون جهان بینی اسلام و غیراسلام نیز گفت: جهان بینی به معنای جهان شناختی است نه دیدن جهان، این جهان بدون مدبر و نظم به‌وجود نیامده است. خداوند در قرآن می‌فرماید در آینده علامت‌های خودمان را هم در عالم و هم در نسل خودتان به شما نشان خواهیم داد تا متوجه شوید که خداوند حق است.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان