arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵

آخرین مصوبه شورای پول و اعتبار؛ پرداخت وام نوسازی روستایی با تضمین سفته

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در آخرین جلسه شورای پول و اعتبار پس از بررسی و تصویب صورت‌های مالی بانک مرکزی با افزایش سقف فردی تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن روستایی با اخذ وثیقه سفته زنجیره‌ای موافقت کرد.

به گزارش انتخاب، این جلسه با حضور محمد رضا تابش و الیاس حضرتی نمایندگان منتخب کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار و ادای سوگند توسط ایشان براساس قانون پولی و بانکی کشور شروع و وارد دستور شد.

صورت هاي مالي بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران در سال منتهي به پايان اسفند ماه 1394 اولین دستور این جلسه شورا بود که در ابتدای جلسه ارایه و پس از بحث و بررسي براي طرح در مجمع عمومي بانک مرکزي مورد تأييد شورا قرار گرفت. شورای پول و اعتبار همچنين از مساعي انجام شده توسط رييس‌کل، اعضاي هيئت‌ عامل، مديران و کارکنان بانک مرکزي در سال گذشته نیز تقدير کرد.     

در ادامه جلسه، گزارش بانک مرکزي درباره افزايش سقف فردي تسهيلات نوسازي و بهسازي مسکن روستايي، مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

شورای پول و اعتبار پس از استماع گزارش بانک مرکزی، با افزايش سقف فردي تسهيلات نوسازي و بهسازي مسکن روستايي تا مبلغ دويست ميليون (200.000.000) ريال و با اخذ وثيقه سفته زنجيره‌اي موافقت کرد.


نظرات بینندگان