arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۵
تعداد نظرات: ۱۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
در مذمت توهین روزنامه جوان به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

آقايان! تخريب شرورانه حق آیت الله هاشمی نيست / وقتي پوتین بر گلوی هاشمی بود و او بازهم از «خمينی» مي گفت، كجا بوديد؟

حسین شریعتمداری بارها این خاطره را نقل کرده است که زمانی که در نوجوانی توسط ساواک دستگیر می‌شود و در اتاق بازجویی خود را به بیهوشی می‌زند، از کتک خوردن زندانی‌ای سخن می‌گوید که بازجو چنان گلوی او را فشار می‌داد که در حال خفه شدن بود، بازجو با عصبانیت به آن زندانی می‌گوید که باز هم اسم خمینی را در مقابل من می‌بری؟ و وقتی گلوی زندانی را رها نمود، وی با قاطعیت گفت که من مقلد خمینی هستم! و سپس ... .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آقايان! تخريب شرورانه حق آیت الله هاشمي نيست / وقتي پوتین بر گلوی هاشمي بود و او بازهم از «خميني» مي گفت، كجا بوديد؟

سهراب زند؛ سرویس سیاسی «انتخاب»؛ ظاهرا روزنامه جوان کاریکاتوری از آیت‌الله هاشمی بدون لباس روحانیت و با تیپ یک کدخدا کار کرده است و وی را با عنوان "خان بالا" مورد استهزاء قرار داده است. و از آنجا که بعد از ظهور پدیده‌ای به نام احمدی‌نژادیسم اخلاق نقد با شتاب بیشتری به تهمت  و توهین بدل شد و البته در رأس مجوز این اهانت‌ها و تهمت‌ها مجوز حمله به آقای هاشمی در کشور ما وجود دارد، این کاریکاتور هیچ واکنشی به همراه نداشته و اگر در موردی مشابه، از ديگر هم لباسان اقاي هاشمي (ولو با سطح علمي و حلكميتي بسيار پايينتر) این کاریکاتور چاپ می‌شد، با درجه‌ای کمی پایین‌تر از ارتداد، با عاملان آن برخورد می‌گشت. اما خوب، هاشمی اينك به زعم برخي نه بزرگ نظام است و نه انقلابی!

اما جدای از بی‌انصافی و ثقل گناه اصل این کار، بررسی چند نکته ضروری است:

اول اینکه، هاشمی با چه موقعیتی انقلابی شد؟

می‌گویند انقلاب برای فقرا هم فال است و هم تماشا، اما هاشمی طلبه‌ای ثروتمند است به نحوی که قبل از انقلاب به امریکا سفر نموده و با شهید باهنر به ژاپن رفته است. چهل هزار متر ساختمان و آپارتمان در تهران با شهیدباهنر ساخته‌ است، زندانیان سیاسی می‌دانند که پول هاشمی پشتیبان زندانیان سیاسی و خانواده آنان است و به قول آیت‌الله انواری، در زندان پول پول هاشمی بود!

نه پدر وی روحانی است و نه برادرانش، پس از سوی خانواده تحت فشار برای قرار گرفتن در کسوت طلبگی و آخوندی نیست. می‌تواند به راحتی به عیش و عشرت در کافه‌های داخلی و خارجی مشغول باشد. در اوج دوران غربت امام که تب مبارزه سرد شده است، با جدیت در حلقه مرکزی یاران و مبارزان قرار دارد.

آیت الله مصباح بزدی در کتاب گفتمان مصباح می‌گوید:

"درهمان وقت‌ها که ما در انار مخفی شده بودیم آقای هاشمی به رفسنجان آمده بودند. منبر هم می رفتند. وقتی شنیدم ایشان منبر می‌روند تعجب کردم. ... تا این‌که دهه‌ی آخر صفر ساواک آمد و آقای هاشمی را گرفت و ما هم دوباره به اصطلاح متواری شدیم. ... یک راست آمدیم تهران و به منزلی که در اطراف شهر برای‌مان گرفته بودند رفتیم. یکی دو ماه هم آن‌جا ماندیم بعد مخفیانه به قم آمدیم، نه با دوستان رفت و آمد می‌کردیم، نه بیرون می آمدیم، بیرون آمدن‌مان هم خیلی استثنایی بود و نادر".

حسین شریعتمداری بارها این خاطره را نقل کرده است که زمانی که در نوجوانی توسط ساواک دستگیر می‌شود و در اتاق بازجویی خود را به بیهوشی می‌زند، از کتک خوردن زندانی‌ای سخن می‌گوید که بازجو چنان گلوی او را فشار می‌داد که در حال خفه شدن بود، بازجو با عصبانیت به آن زندانی می‌گوید که باز هم اسم خمینی را در مقابل من می‌بری؟ و وقتی گلوی زندانی را رها نمود، وی با قاطعیت گفت که من مقلد خمینی هستم! و سپس ... .

احمد احمد، زندانی و مبارز دوران رژیم ستمشاهی می‌گوید هاشمی در ماه رمضان در سلول انفرادی سرش را سمت دریچه آورده بود و برای بند منبر می‌رفت! ساواکی‌ها آمدند و او را در سلولش روی زمین خواباندند و می‌خواستند برای تحقیر به زور روزه‌اش را باطل کنند، اما وی مقاومت می‌کرد و آنها نمی‌توانستند تا اینکه بینی وی را گرفتند تا نفسش بند بیاید و دهان خود را باز کند، بعدا به وی در زندان گفتم حرکت زوری و اجباری آنها که روزه شما را باطل نمی‌کرد و چرا مقاومت کردید؟ و وی پاسخ داد که حکم را می‌دانم اما باید در مقابل اینها مقاومت نمود!

همه این ها در مکانی اتفاق می‌افتد که بسیاری به صرف حضور در این فضا خود را خیس می‌کردند(مانند خاطره‌ای که عزت شاهی از یک توده‌ای مدعی تعریف می‌کند که تا حسینی شکنجه‌گر ساواک را دید خود را خیس نمود!) و وصف شکنجه‌های هولناک آنان را همه می‌دانند و می‌دانند که سرسخت‌ترین انسان‌ها در آنجا تاب نیاورده و تسلیم ساواک شدند. فضای کمیته مشترک به گونه‌ای است که عزت شاهی، مبارز معروف با تمام جدیت و تحمل اسطوره‌ای، تاب نیاورده و چند بار دست به خودکشی می‌زند!

هاشمی شخصی است که در زمانیکه می‌تواند در بهترین هتل‌های دنیا مشغول عیش و عشرت باشد، تن به شکنجه و مرگ و مبارزه می‌دهد.

این دوران قبل از انقلاب هاشمی است و اما بعد از انقلاب که همه انقلابی شده‌اند و حالا دور امام پر شده است از ریز و درشت انقلابیون مجاهد شنبه یا کهنه و قدیمی، هاشمی به قدری نزد امام اجر و قرب دارد که آیت‌الله وحیدخراسانی تصویری که از هاشمی بعد از انقلاب در ذهن دارد، تصویر شیخ جوانی است که در جلسه‌ای که ایشان حضور داشته، هر چه به امام می‌گوید امام می‌پذیرد! و وی می‌پرسد این شیخ کیست که هر چه می‌گوید آقا قبول می کنند؟!

هاشمی تا زمان مرگ امام حساس‌ترین مناصب و جایگاه‌ها را دارد و نفر اول حلقه مورد مشورت امام است، آن هم امامی که فوق‌العاده زیرک و تیزبین، سخت‌گیر و توانمند است. مقام معظم رهبری در این باره بعد از رحلت امام می‌فرمایند:

"امروز بحمداللَّه در رأس دستگاه‌های اجرایی کشور، کسی است که امام در تمام طول دوران انقلاب و قبل از آن و بیشتر از همه بعد از انقلاب تا لحظه‌ وفاتشان، "نهایت اعتماد و اطمینان" را به او داشتند ... ایشان کسی است که اینقدر مورد اعتماد امام بود، اینقدر به امام نزدیک بود، حرف‌های امام را بیشتر از آنها شنیده، درد دل‌های امام را بیشتر از دیگران شنیده و خبر دارد. حالا عده‌ای همین‌طور حرف می‌زنند و اصلا نمی‌دانند که حرف دل امام چه بود!". (15خرداد69 در جمع مردم خراسان.)

این از دوران امام! اما بعد از دوران امام هم هاشمی رسالت سنگینی داشت، ساختن کشور پساجنگ! کشوری در اوج خسارت و تحریم، پنج استان کاملا ویران، هزار میلیارد دلار خسارت جنگ، رسیدگی به صدها هزار خانواده قربانیان جنگ اعم از کشته زخمی و آواره، کسری بودجه عظیم، ویرانی تولید داخلی به همراه تحریم خارجی، افزایش انتظارات به خاطر تمام شدن جنگ و گذشتن یک دهه از انقلاب.

هاشمی چنان کمر همت می‌بندد که در نهایت از سوی رهبری کارنامه وی اینگونه معرفی می‌شود:

"اين دوره‌ى هشت ساله، براى كشور، يك دوره‌ى بسيار پركار و پر تلاش و پر عايد و حقيقتاً دوره‌ى بازسازى بود. بازسازى براى ما يك آرزو بود. من فراموش نمى‌كنم، روزهاى بعد از جنگ در آن جلسه‌اى كه به دستور امام تشكيل شد، چند نفرى براى طرح خطوط اصلى بازسازى كشور نشستيم؛ به نظر خودمان آرزوهاى بزرگى را در آن نوشته‌ها آورديم، بحث كرديم و تصور نموديم، كه ان‌شاءاللَّه در طول چندين سال انجام گيرد. آنچه در اين هشت سال رياست جمهورى شما اتفاق افتاده، از آنچه كه آن روز ما آرزو داشتيم، بيشتر است و حقيقتاً كشور بازسازى شد.

كشورى كه قبل از ويراني‌هاى جنگ هم، حقيقتاً هيچ ميراث زيربنايىِ قابل توجّه و قابل قبولى از رژيم گذشته - كه استقلال اين ملت را نشان دهد - نداشت. بسيارى از آن‌چه را هم كه بود و در طول سالهاى متمادى به دست آمده بود، جنگ از دست ما گرفت. بعد از جنگ، ساختن و راه انداختن كشور، راه انداختن مردم و مشتعل كردن احساسِ كار و تلاش و ابتكار و نوسازى و بازسازى، همّتِ بلند و كار پرمرارتى را مى‌طلبيد، كه اين دولت، اين وظيفه را بر عهده گرفت و با موفّقيت انجام داد ... در همه‌ى زمينه‌ها خيلى زحمت كشيديد، خيلى كار كرديد و حقيقتاً كشور را پيش آورديد. ... آنچه كه بر عهده‌ى اين دولت بود و در طول هشت سال در زمينه‌ى بازسازى مى‌توانست انجام بگيرد، بحمداللَّه به بهترين وجهى انجام گرفته است. ... جناب آقاى هاشمى، به عنوان يك روحانى انقلابى، كارآمد، متديّن و متعبّد، براى مردم ما مطرح هستند و اين خصوصيّاتى است كه در ايشان هست".(9 مرداد 76)

رئیس دولت بعدی هم با اینکه در جریان مقابل هاشمی قرار داشت، در بیانیه پیروزی خود اعلام نمود که راه توسعه را آقای هاشمی هموار کرده است.

هاشمی پس از آن نیز در کنار رهبری و با اوصاف ویژه‌ای مورد تقدیر رهبری است و رهبری و خود آقای هاشمی به صراحت بیان می‌کنند که بحث بر سر اختلاف سلیقه راجع به آقای احمدی‌نژاد و سیاست‌های وی مطرح است و نه چیز دیگر. هاشمی اما در اين ايام و پس از ان، همواره در عمل تابع نظام و رهبری است و علی رغم انتقاد خود به محاکمه فرزندانش استعفا نداد و اعلام می‌کند که مطیع قانون است.

و البته همه می‌دانند علی‌رغم شیطنت برخی که هاشمی را فتنه‌گر می‌دانند او چه توانی در اين كار می‌توانست داشته باشد اما حتی پس از رد صلاحیت خود در انتخابات ریاست جمهوری92، چه نجبیانه به قانون گردن نهاد و حتی برای پرشورتر شدن انتخابات به میدان آمد.

وی نه در زمان قدرت مجاهدین و لیبرال‌ها از آنها ترسید و نه در زمان قدرت اصلاح‌طلبان تحت تأثیر قرار گرفت، تا جایی که در مجلس ششم تهدید کردند که اعتبارنامه او را تصویب ننموده و او را عالیجناب خاکستری خواندند و نه در زمان قدرت اصول‌گرایان همراهی بی‌چون و چرا نمود و سخت اعلام نمود که احمدی‌نژاد را خطری برای کشور می‌داند و به قیمت تخریب‌های سنگین هم وا نداده و همراهی‌ای را که ناصواب می‌دانست ننمود.

هاشمی قطعا معصوم نیست و خطاهایی دارد، وی قطعا قابل نقد است و نباید مقدس شود، اما آنهایی که مثل آب خوردن به بهانه ملاک حال فعلی افراد است، (که به همان هم قائل نیستند و اصل تخریب آنها متوجه سابقه هاشمی است.)، به خود حق می‌دهند که هر اهانتی را به چنین شخصیتی روا دارند، خیلی بی‌خبر از حقایقی هستند که با ذهن نزدیک‌بین آنان فاصله دارد. آنان معلوم نیست که با کوچک‌ترین احساس خطری چگونه رنگ عوض می‌کنند اما هاشمی خوب یا بد اسطوره‌ای است که باید قدرش را دانست.

حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
از انقلابيون بعد از پيروزي انقلابباید به شدت سپاسگذار بود
اين افراد بسیار پرشهامت و از خود گذشته اند چون والاترين هدفشان نزديک شدن بهکمال و رضایت الهی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
3
بهترین قاضی تاریخ است! بگذارید زمان بگذرد معلوم می شود هاشمی عزیزمان که بود و مخالفان ریز و درشت ایشان کی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
1
اینها از رای بالای آیت اله هاشمی در تهران ناراحت و خشمگین هستند آنها میدانند مردم آنها را قبول ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
2
انسان تعجب می کند از اینکه کسانی این چنین نادرست با اقای هاشمی برخورد می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
به نظر من اصلا از این تخریب ها نباید ناراحت شد. نه در مورد آقای هاشمی و نه در مورد هیچیک از بزرگان انقلاب .ظرفیت فهم و درک و اخلاق آنها همین است. آنچه که این نادانان از درک آن عاجزند فهم و شعور مردم است. تدبیر ندارند که هرچه بیشتر بی اخلاقی کنند مردم بیشتر به طرف رقیب و یا مخالف خود گرایش می دهند. هنوز نفهمیده اند که علت شکست آنها در انتخابات آخر همین رفتار های خودشان بود . پس بگذارید بیشتر صحبت و حمله کنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
لطفا کمی هم به مشکلات و مسایل عامه مردم رسیدگی کنید.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
درود وعرض ادب به ایت اله هاشمی تندروها ودلواپسان نتیجه عملشون را خواهند دید
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
هاشمی رفسنجانی اسطوره است!
هاشمی رفسنجانی فرزند وطن است!
هاشمی رفسنجانی غمخوار مردم است و سخت قابل احترام است.
هرکشوری نخبه ای سیاسی واجتماعی دارد که یک عملکرد قوی دارد که بحرانی را به فرصت تبدیل میکند آیت الله آقای رفسنجانی عزیز در طول عمرش برای این کشور ومردم حداکثر فداکاری را داشته است.
در قبل از انقلاب، در انقلاب، در زمان جنگ ودر پس از آن ودر سایر زمانها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
حق آیت الله هاشمی نست که تخریب شود چون ایشان مخالف سرسخت نامحرمان و استخوان در گلوی تازه به دوران رسیده هاست اگر او را تخریب نکنند باید شک کرد هاشمی میزان انقلاب اسلامی است.
رزمنده دوران دفاع مقدس - کرمانشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
تخریب هر انسان مومنی وقاحت بی شرمانه است تا برسد به آیت الله هاشمی که به قول حضرت امام (ه) تا نهضت زنده است هاشمی زنده است همین جمله برای دشمنان قسم خورده ولجوج ایشان کافی است.
راجر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
متاسفانه توهین و افترا نقل اکثر محافل و جراید و روزنامه ها شده است وای به حال کسانی که توهمت می زنند ممنون از این گزارش مفصلتون
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
قصه قشنگي بود
درور بر هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
مطلب زیبا و به حقی بود. درود بر هاشمی.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
متاسفانه فرهنگ تحقیر و تخریب و توهین و افترا این روزا شده شغل دوم بعضیا هیهات کجاست امیر اامومنین که ببینه چی به حال و روز شیعیانش می آورند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
درودوسلام برحضرت آیت الله اکبرهاشمی رفسنجانی به رسول خداهم مشرکین وجاهلان توهین میکردن وخداونددرقرآن کریم ایشان رابه صبردعوت میکنندسلام علی موسی وهارون سلام علی ال یاسین سلام علی ابراهیم سلام علی الیاس کلا من الصالحین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
از توهین به ایشان اصلا راضی نیستیم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
با تشکر از قلم و سلیقه نویسنده عزیز
م ث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
ممنون از گزارش پربار و به جایتان.درورد بر هاشمی
محمد مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
1
هاشمی اسطوره‌ای است که باید قدرش را دانست.
حضرت ایت الله هاشمی یکی از ستونهای اصلی انقلاب است مخالفان ایت الله چقدر ازادانه به وی و بیت ایشان توهین می کنند!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
شدت علایقمان به آقای هاشمی و خانوادهی بزرگشان هر روز بالاتر و بالاتر می رود اصلا شایسته نیست که با کاریکاتور به تمسخر افراد علی الخصوص بزرگان انقلاب و کشور بپردازند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
سپاس از زحماتتان
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
(بِئْسَ الاِسْمُ الْفُسُوقُ بَعْدَ الْإیمانِ وَ مَنْ لَمْ یَتُبْ فَأُولئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ)الحجرات(11). اگر كسی مسخره كند و لقب همدیگر را زشت ببرد و توبه نكند(فَأُولئِكَ هُمُ الظَّالِمُونَ)اینها هستند ستمگران.
(وَإِذا قيلَ لَهُم لا تُفسِدوا فِي الأَرضِ قالوا إِنَّما نَحنُ مُصلِحونَ) و هنگامی که به آنان گفته شود: «در زمین فساد نکنید» می‌گویند: «ما فقط اصلاح‌کننده‌ایم»!
(أَلا إِنَّهُم هُمُ المُفسِدونَ وَلٰكِن لا يَشعُرونَ) آگاه باشید! اینها همان مفسدانند؛ ولی نمی‌فهمند.
ایه های فوق قرآن کریم مبین مخالفین هاشمی رفسنجانی
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
آقای هاشمی یکی از استوانه های انقلاب است و باید حفظ شود
farrokh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درورد بر اقای هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
اصلا شایسته نیست که که از جناب آقای هاشمی بدین گونه یاد شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
هاشمی
استوانه و کنجینه نظام،
امین امام راحل ،
حامی حقوق مردم ؛
یار واقعی رهبری است.
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
0
هاشمی
استوانه و کنجینه نظام،
امین امام راحل ،
حامی حقوق مردم ؛
یار واقعی رهبری است.
بدخواهان بدانند هاشمی زنده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
احسنت اگر همیشه اثباتی عمل شود بهتر است خداوند خیرتان بدهد.درود بر هاشمی عزیز
احمدخان ابادی کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
2
درود بر هاشمی
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
1
فراموش نکرده ایم که زمانی به نا حق یکی از شخصیت های روحانی محترم را در یکی از مطبوعات در کاریکاتوری بصورت تمساح ترسیم کردند حوزه قم تعطیل و متینگ وتجمع در محکومیت ان انجام شد چرا در برابر اهانت به این شخصیت با سابقه و انقلابی سکوت می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
2
من همیشه در پاسخ به توهین کندگان به هاشمی این مصرع را می گویم : مه فشاند نور و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
من همیشه در پاسخ به توهین کندگان به هاشمی این مصرع را می گویم : مه فشاند نور و ....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
من همیشه در پاسخ به توهین کندگان به هاشمی این مصرع را می گویم : مه فشاند نور و ....
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی به پشتوانه ملتی که تمام قد از ایشان حمایت میکنند بر فتنه و تحریم تحمل و صبر پیشه کنند
رستگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
1
2
هاشمی سرباز واقعی انقلاب اسلامی است چه حسودان بپذیرند ویا بالجاجت وعناد درونی نپذیرند
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
خوددار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حق هاشمی نیست که اینگونه شرورانه و عیب‌جویانه وی را تخریب نمود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
سلام بر هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درورد بر آقای شریعتمداری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آيا مخالفان حضرت آيت الله آقاي هاشمي رفسنجاني اين بزرگمرد شريف و خداشناس، فكر نمي كنند كه چرا هر چه سعي مي كنند ايشان را تخريب كنند او بزرگتر و عزيزتر مي شود؟؟؟ يعني به خيال خام خود فكر مي كنند مي توانند عزتي را كه خداي متعال به كسي داده با ياوه گويي ها از او بستانند؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! اين از جمله بيخردي و ناداني خدانشناسان است و بس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
منحرفان هاشمي را فتنه گر مينامند
چون با وجود هاشمي منافعشون در خطر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
بعد از آن همه خدمت و زحمت برای مردم ایران این بی انصافبست در حق ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
بعد از آن همه خدمت و زحمت برای مردم ایران این بی انصافبست در حق ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
الحمدلله که مخالفان خط واقعی امام و یاران راستین امام همچون هاشمی عزیز همچنان عزیز دل مردم هستند.درورد بر هاشمی عزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
زنده باد هاشمی و خدا هدایت کند بدخواهانش را
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
همه این حرفها درست اما چرا اجازه میدهید تا هر کس وناکسی به ایشون توهین کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
نقد منصفانه در ایران وجود ندارد...همه جیز را صفر تا صد می بینند!! یا سیاه و یا سفید!! آقای هاشمی خدمت کردند به ملت ما
فره
|
Germany
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
حذف هاشمي عزيز به چه قيمتي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی خیلی خدمت کردند به مردم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
سپاس فراوان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
تا هاشمی زنده است انقلاب هم زنده است. (امام خمینی ره)
یکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
تخریب اشخاصی والا و بزرگ همچون آیت الله عزیزمان آقای رفسنجانی کاری بس حقیرانه و پوچ است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی فردی نبودند و نیستند که اسطوره سازی کنند ایشان تنها رضایت الهی و خوشبختی مردم را مد نظر دارند
.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
مردم ایران خیلی فهیمند همه چیز را خوب تشخیص میدهند.یک کاریکاتور از روزنامه دلواپس که چیزی نیست . وقتی خدا و مردم پشت هاشمی هستنذ صدتا از این کاریکاتورها ومقاله ها هم تاثیر منفی بر شخصیت بزرگواری مثل آقای هاشمی نخواهد گذاشت.
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
تخریب هاشمی تخریب تاریخ انقلاب است نه تخریب شخص هاشمی مردم از انقلاب بدبین میشن نه از هاشمی امام فرمودن تا هاشمی زنده است انقلاب هم زنده است دشمن بدست نابخردان هدفی خوبی را انتخاب کرد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی مفلوک و دست خالی نبوند که انقلابی بشوند و بعد مردم آنها را به این مناصب برسانند - بلکه ثروتند بودند و انقلابی شدند و شکنجه ها را تحمل کردند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی شخصی ه ستندکه در زمانیکه می‌توانستند در بهترین هتل‌های دنیا مشغول عیش و عشرت باشند، تن به شکنجه و مرگ و مبارزه دادند.

کی میتونسته
خوشخو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
میزان در هر کس عملکرد اوست و جناب آیت الله هاشمی همیشه بهترین عملکرد را داشتند و به ملت ایران خدمت کرده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درود بر هاشمی…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درود بر هاشمی…
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
هاشمی را هیچکس نمی تواند نابود و حذف کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
سلام و سلامتی بر هاشمي
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
افرین چقدر زیبا گفتید
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
سلام بر هاشمي عزيز
زارعی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درودبر هاشمی رفسنجانی
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
اینقدر جناب هاشمی را اذیت نکنید.
انصاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
اینقدر جناب هاشمی را اذیت نکنید.
سلام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
هشمی مرد بزرگی است
درود بر هاشمی
نخود همه آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقایان به همان دلایلی که گفته اید هاشمی را تخریب می کنند. این آقایان دشمن خمینی کبیر و یاران او هستند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
بعنوان یک ایرانی وزندانی در قبل از انقلاب گواهی میدهم که هزینه خانواده زندانیان سیاسی زیادی توسط آقای هاشمی تامین میشد. ما همه به ایشان مدیونیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
هاشمی اسطوره همیشگی انقلاب
ss
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
من فکر میکنم تمام این قضایا به آقای احمدي نژاد و دست ایشان در کار است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
خدا ایشان را حفظ کند ما همیشه سپاسگذار بودیم و هستیم
یک ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درود و صد سپاس از زحمات و ایثار بیشمار آیت الله هاشمی
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
همه میدانیم که ایشان و خانواده ی محترمشان چه سختی ها و رنجهایی که نبرده اند ما همه باید سپاسگذار این از خودگذشتگی ها باشیم
علیرضا شیردل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
به حضرت عباس قسم، درد دل ما را بیان فرمودید.......!!!
ای ننگ به روزگاری که پاداش قهرمانان آن بی حرمتیست.....!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی شخصیت همه محبوب انقلاب بوده و هستند
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی و خانواده اش انقدر به گردن مردم ایران حق دارند که باید دست به سینه وسپاس گذار ایشان باشیم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
ملاک حال فرزندانبا ایمان و تقوای ایشون هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
وا اماما ، وا حسینا ، وا حسنا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
آقای هاشمی را هیچ کس نمیتواند حذف کند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
فشار بر هاشمى !این شخصیت مقتدرد امکان پذیر نیست با این مسایل به رنج آیند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
هاشمی عزیز در دل همه ما جا دارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
مردم با هاشمی مشکلی ندارند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
مردم با آقای هاشمی هیچ مشکلی ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
اون موقع این ناسپاسان آقای هاشمی خیلیاشون پستونک می مکوندن!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
درود بر قدم راستیم آیت الله هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
وقتی هاشمی درزندان بود مخالفانشون درگهواره بودند
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
هاشمی زنده باد تا چشم دشمنانش کور شود انشاالله
فارض
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
4
بى خبر از حقايق ؟ اشتباه نكنيد اتفاقاً همه چيز را به خوبى ميدانند ! تنها مشكلى كه با هاشمى دارند اينستكه هاشمى مانع قدرت يابى آنهاست آنها اگر الان هم يقين پيدا كنند كه هاشمى ديگر مانعشان نخواهد شد فى الفور شروع ميكنند به مجيز گفتن، براى نمونه مگر محموت را و دوره حكومتش را بياد نداريد ؟!
باباعلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
مردم دو دسته اند جوانان که اطلاعی از ان دوران ندارند و فقط به حرفهای دوروبر خود توجه میکنند سالمندان هم عده ای مانند نویسنده این مقاله میدانند ولی قدرتی ندارند و عده ای هم فقط بفکر عافیت طلبی و حزب گرایی خود میباشند و کاری به زحماتی که کشیده شده و حتی نطرات مثبت امام راحل نسبت به ایشان هم ندارند .
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درور و صد درود بر شما
البرز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
خدا لعنت کندکسانی را که به ناحق وبه خاطر منافع شخصی آیت الله هاشمی را تخریب می کنند.
دورود خدا برهاشمی .
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
خداوند بدخواهان این مرز و بوم و این انقلاب را انچنان کر و کور کرده که در تخریب این عالم فرزانه از هیچ کوششی فروگزار نکرده اند

و خدای عز و جل انان را با هم کیشانشان محشور کند
انشاء الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
آقای هاشمی پدر مقاومت ایران است .اسلام و انقلاب را از درون رشد داد و ارزش ها و عدالت را بالا برد...
فامیل دور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
سوال این است که چه کسی جرات اهانت بهجناب هاشمی را کرده؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
3
داعش قصدتخريب خانه خداراداردزير نماداسلام است. آقای هاشمي را نماد کردند برای تخریب انقلاب .اجازه ندهید آیت الله هاشمی و انقلاب را تخریب کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
درود بر شما با نقدی اینچنین منصفانه و درخور درباره ی شخصیتی فوق العاده. فقط یک عزیز میتوانند با این هجمه های ناجوانمردانه و مغرضانه نسبت به ایت اله هاشمی برخورد کنند . مانع شوند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
2
0
وقتی در دوره اصلاحات توسط روزنامه های زنجیره ای تخریب می شد شما کجا بودید ?
Mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
2
رحمت الهی بر امام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
خدایی حقیقت محض گفته این ناسپاسی ها حق آیت الله نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
سایت انتخاب در انتشار کامنت ها بسیار قوی عمل می کند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
3
0
کسی با آقای هاشمی خصومت شخصی ندارد بلکه با مواضع ایشون. قطعا هیچ کس دوست ندارد و مایل نیست آیت الله هاشمی مورد اهانت قرار گیرد اما برای این انقلاب و نظام خونها داده شده است و باید به هر طریق از آن حراست کرد.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
احسنت، واقعا انصاف رعایت نمی شه در مورد ایشون، حدیث داریم انصاف موجب نزدیک شدن قلب ها میشه، تا در مورد شخصیت ها و مسائل انصاف رعایت نشه و این مساله جا نیافته، بین مردم همدلی ایجاد نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
جناب هاشمی هیچ وقت سودای قدرت نداشته اند و ندارند اما تخریبگران ایشان به شدت سودای قدرت دارند.
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
1
هاشمی به درستی بزرگ آقای سیاست ایران هستند برای همیشه.مرد مقتدر ایران بزرگ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
باید ناسپاسان به سزای عملشان برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
زندگی ساده ی آقای هاشمی و خانواده را زیر سوال می برند!
هیچ کس حق ندارد در زندگی شخصی دیگران دخالت کند چه برسد به شخصیت اثبات شده و بزرگی چون آقای هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
مرگ بر ولادیمیر پوتین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
هیچکس جرات تخریب و هتاکی به ایشان را ندارد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
سلام ودرود بر اسوه صبر ومقاومت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
عین اله ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
بسیار عالی اقای زند اما می توانستی بهتر از اینها و فصیح تر بنگاری با این حال تشکر از قلم وکلامتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
اونجا و اون زمان کار خوب و شجاعانه ای کردند.این زمان هم هاشمی ما همان هاشمی قبلی است، پس بیهوده ناسپاسی نکنید.........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
4
وقیح ترین نوع شرارت بی سپاسی بود که متآسفانه علیه جناب آقای هاشمی انجام شد...........
وقیح ترین نوع شرارت عدم حمایت ازایشان بود
متاسفیم کوتاهی کردیم در حق ایشان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
ایشان با حمایت از فرزندان راستین و قوی النفسشان تعالی سیاسی را برایمان به ارمغان آوردند
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
احسنت درود بر یار امام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
2
اینها یادشون رفته که اگه هاشمی نبود اینها هم نبودند!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
عزت از آن خداست او هر که را بخواهد عزیز می کند . آیت الله خیلی وقت است عزیز است . بگذاریم کوته بینان هر آنچه از مغز های کوچکشان تراوش می کند بیان کنند .عزت الهی را هیچ احدی نمی تواند خدشه دار کند . ان شا الله آیت الله در پناه خدا و قران و اهل بیت در صحت و سلامت باشند.
از سار کاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
همه هاشمی را شخصیت ممتاز و بی نظیر در تاریخ سیاست ایران می شناسیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
آقا میخواهید به همین یک مقاله بسنده کنید وتمام؟از آقای هاشمی قدرتمندانه تر حمایت کنید
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
سپساس از خبرنگاران انتخاب
علی مهرعلیان
|
United States
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
درود بر هاشمی ، سلام بر خامنه ای
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
همراهی و حمایت شما افتخار ماست
ناشناس
|
Canada
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
1
تخریب آقای هاشمی توسط مخالفان شان کاملا طبیعی است چون یک تنه شجاعت غرور ملی و شهامت والایی ذارند پس از حسادت مخالفین اصلاتعجب نکنید
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
درود بر هاشمی رفسنجانی طرفدارنش
سپاس از خبر فوق العادیتان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
شهامت بی پایان آقای هاشمی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۲
0
0
واقعا دل خراشه چه صبر و استقامتی
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
آقای هاشمی از خودشان دفاع می کنند.
مهرانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
ایثار آقای هاشمی همچون پهلوانان مثال زدنیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
مظلومترین مظلومی که در آن رژیم مورد ستم واقع شدآقای هاشمی رفسنجانی است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
3
همه باید سپاسگزار صبر و استقامت آقای هاشمی باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
3
الحق همه باید از آقای هاشمی درس اخلاق و سیاست بگیریم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
3
حق با شماست .خداوند ناسپاسازان را به سزای عملشان برساند.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
2
این بزرگواردرخت تنومندانقااب است چه قبل وچه بعدازانقلاب موردحجمه کوردلان وحسودان قدرت طلب بوده
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
سلام.
من خودم با آقای هاشمی مخالفم.
ولی تمسخر یکی از ناشیانه ترین راه هاست. این چه روشیه آخه.
کاریکاتور برای بیان طنز مشکلات جامعه هست. نه برای تمسخر دیگران.
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
1
با سلام،
هاشمی که هست بسیاری از دل ها خوشحال است.دل مان به درد می آید وقتی که می بینیم عده ای تند رو که نه حرف و سخن جدیدی دارند و نه هیچ برنامه ای،تمام توان بیهموده خود را صرف تخریب چهره ماندگار تاریخ انقلاب آیت الله هاشمی می نمایند.
نظرات بینندگان