arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۵

برانکو: رضاییان ترکیه را انتخاب کرد، هیچ انتقامی در کار نیست/ هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش با صبا گفت: بازی سختی داریم و هدف‌مان همچنان کسب قهرمانی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تیمش با صبا گفت: بازی سختی داریم و هدف‌مان همچنان کسب قهرمانی است.

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صبا در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این آخرین بازی قبل از تعطیلی لیگ است که برابر صبا داریم. تیمی که سال قبل برابر مشکل داشتیم ولی الان تیم جدید با مربی و روش بازی جدید است. می‌دانیم که کار ساده‌ای نداریم اما از گزینه قهرمانی هرگز انصراف نمی‌دهیم. دوست داریم قهرمان شویم اما مهمترین چیز این است که این کار را در زمین نشان دهیم. انتظار داریم هواداران بیشتز از بازی با فولاد به ورزشگاه بیایند و با هم از موفقیت تیم شاد شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در وضعیت بازیکنان تیمش ادامه داد: درباره تیم هم باید بگوم مشکل کوچکی با جلال حسینی داشتیم که برای بازی آماده می‌شود. بقیه تیم به جز آرام‌طبع که به تازگی همراه تیم شده آماده است.

او درباره نتایج تیم در خانه گفت: بازی با فولاد اولین بازی خانگی ما بود. وقتی حریف بازی را کاملا می‌بندد، نمی‌توانید خیلی هجومی بازی کنید و گل اول در این بازی‌ها کلید بازی است. این بار هم کار آسانی نداریم، اما با تمرین خود را آماده می کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور دروازه‌بان جدید در این تیم گفت: دروازه‌بان خیلی خوبی جذب کرده‌ایم که باید رقیب بیرانوند شود. ۵۰ بازی در این فصل داریم و باید نیمکت قوی داشته باشیم. اولویت ما بیرانوند است اما در ادامه باید ببینیم وضعیت چگونه خواهد بود. راضی‌ام که دو دروازه‌بان خوب داریم. درویش‌وند هم دروازه‌بان سوم ماست که بسیار آینده‌دار است.
برانکو درباره آخرین وضعیت رامین رضاییان هم گفت: دیروز اطلاعیه‌ای از طریق سایت باشگاه منتشر کردیم اما وقتی در چنین موقعیتی قرار داریم مدام می نویسند که کسی را تهدید کرده‌ام یا شرطی گذاشته‌ام. هرگز چنین کاری نمی‌کنم. کار ما حرفه‌ای است و هر بازیکن حرفه‌ای حق دارد به دنبال شرایط بهتر باشد. رضاییان و طارمی و بنگر همین راه را رفتند. ما تیم را بسته‌ایم از ترکیب راضی‌ام و دلیلی ندارم که از کسی ناراحت یا عصبانی باشم.
او افزود: رامین ترکیه را انتخاب کرد. ما تیم خود را بسته‌ایم و عملا جای خالی برای این بازیکن نداریم.

سرمربی سرخ‌پوشان تهرانی در ادامه درباره مهدی طارمی و زمان بازگشتش به ترکیب ثابت تیم گفت: او با ما هست و در هر سه بازی حضور داشته است. امیری و علیپور را با کیفیت خوبی داریم. مهدی دو ماه تمرین نکرده و کم کم به شرایط خوبش برمیگردد. ولادیمیر را هم داریم که اگر شانس گلش برابر فولاد را به گل تبدیل میکرد همه اکنون از او تعریف میکردند.

او درباره تیم‌هایی که برابر پرسپولیس بسته بازی میکنند گفت: این تیم‌ها برابر ما چیزی برای از دست دادن ندارند و این کار ما را سخت میکند اما سعی میکنیم روش‌های مقابله با این تیم‌ها را تمرین کنیم.

برانکو درباره موقعیت‌های از دست رفته زیاد در بازی‌های قبلی تیمش گفت: این‌ها جزییات بازی هستند و طبیعی است که روش بازی ما که اصرار روی سرعت دارد، عملا موقع ضربات آخر آرامش لازم را به بازیکن نمی‌دهد. اکنون در ابتدای فصل هستیم و به مرور در این موارد پیشرفت می کنیم و ضعف‌ها را اصلاح می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال  پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا راه ندادن به رضاییان به دلیل انتقادها از بازگشت طارمی بوده؟ گفت: بگویید که من چه زمانی گفتم این بازیکنان را نمی‌خواهم؟ آنها حرفه ای هستند و هر جایی که فکر می‌کنند بازی شان بهتر است حق دارند که بروند. کسی نمی‌تواند از آنها نارحت باشد. وقتی طارمی برگشت ما جای خالی داشتیم و او مدام با باشگاه در ارتباط بود. اصلا بحث انتقام مطرح نیست.

او افزود: درباره رضاییان توضیح دادم. چه کسی را از تیم بیرون بگذارم که رضاییان را به جای او بگذارم؟ در پاسخ به سوال شما باید بگویم که تیم را بسته‌ایم و در تیم مشکلی نمی‌بینم.

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌فصل می‌توان انتظار بازگشت رضاییان را داشته باشیم؟ گفت: من چنین حرفی نزده‌ام.

سرمربی تیم فوتبال  پرسپولیس درباره این که هواداران دوست دارند که رضاییان بازگردد هم گفت: اشکالی ندارد. من از هیچ بازیکنی ناراحتی به دل ندارم. این انتخاب آنهاست. همین‌طور که خبرنگاران ممکن است محل کارشان را تغییر دهند.

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان نشست خبری در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این پرسش که نظرش راجع‌ به موضوع برنامه "۹۰" که به بازیکنان اوکراینی این تیم پرداخته بود، تاکید کرد: چرا "۹۰" در باره نحوه حضور بازیکنان خارجی تیم‌های دیگر برنامه‌ای نمیسازد؟ چرا درباره بازیکنان هندوراسی، برزیلی و ... سوالی پیش نمی آید؟

نظرات بینندگان