arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۵

باز هم خطایی دیگر در مشهد مقدس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دکتر مرتضی بهشتی - حقوقدان وپژوهشگر در خبرآنلاین نوشت: فرمانده نیروی انتظامی استان خراسان رضوی اعلام کرده است: «در حال حاضر تنها استانی هستیم که کلانتری بانوان را که تمام کارکنان آن زنان هستند راه‌اندازی کرده‌ایم»

در حالی از الگو بودن استان خراسان رضوی سخن گفته است که مشکلات عدیده فرهنگی ودینی در سرزمین امام مهربانی ها وجود دارد که باید دراولویت مآموریت های ناجا قراربگیرد.

همین چند سال قبل بود که سردار احمدی مقدم از شناسایی و توقیف انبوهی کلیسای خانگی در شهری که مزین به نام امام رضا (ع) می باشد خبرداد و امروزه به یکی از بحران های فرهنگی مشهد مقدس تبدیل شده است، آیینی که  از کمترین جاذبه در مقابل منش و رفتار و اندیشه بلند رضوی برخورداراست لکن در سایه غفلت متصدیان  پر ادعا و ظاهر ساز، جوانان سرزمین نور و هدایت به سمت آیین مسیحیت گرایش پیدامی کنند و بعد مسئول انتظامی استان از الگو بودن شهر مشهد یاد می کند!!!

جناب فرمانده!

الف: ممکن است بطور روشن بفرمایید با راه اندازی کلانتری بانوان چه مشکلی از دهها بحران اقتصادی و امنیتی و سیاسی و فرهنگی و دینی را حل خواهید کرد؟

ب: آیا می توانید از نتایج راه اندازی بانک ویژه بانوان در مشهد مقدس گزارشی به مردم بدهید و بگویید چه آثار پرخیری در آن بود که در کلانتری شما می خواهد بروز کند؟

ج: آیا مراجعین و بازداشتی های کلانتری  فقط بانوان هستند  یا اینکه مردان راهم شامل می شود؟

اگر همگانی می باشد، با اختلاط  متهمان ومراجعین مرد با  بانوان کلانتری چه الگویی را می خواهید به سایر استان ها منتقل کنید؟

و دهها سوال دیگر ...

استاندار محترم استان خراسان رضوی!

شما که خود سا ل ها در سرزمین نور وهدایت،  مسئولیت سازمانی را برعهده داشتید که بحران ها را برای مقامات ارشد کشور تجزیه و تحلیل می کردید و کاملا به بایدها و نبایدهای استان واقف هستید چرا اجازه می دهید توان وفرصت های مدیران میانی به اموری پرداخته شود که در نزد مردم از کمترین ارزشی برخوردارنیست. چرا اجازه می دهید پروژه ای بدون توجیه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی در استان راه اندازی شود مگر شما نماینده  دولت در استان نیستید؟  راه انداری کلانتری بانوان و سایر اقدامات مشابه، برگرفته از کدام بخش از سیاست های دولت تدبیرو امید  می باشد؟

آیا می دانید باید نزد مردمانی که نمایندگی و مدیریت آنهارا برعهده دارید جوابگو باشید؟

تا کی باید شاهد تصمیمات سست و نارس وبی فایده بود و تا کی می خواهیم فرصت ها و امکانات ملت عزیزمان را قربانی جماعتی سطحی نگر که قدرت اداره خانواده خویش راندارند و هرگاه زبان به ترویج دین مبین اسلام باز می کنند آن قدر سخیف و نامهربانانه و از روی غرور و خود شیفتگی و طبقاتی کردن جامعه سخن می گویند که  سریع دستمایه تمسخر رسانه ها و فضاهای مجازی قرارمی گیرند .

آقای استاندار!

آیا این خبر تاسف بار را از زبان مدیر کل تعزیرات خکومتی استان خراسان رضوی شنیده اید: « حدود ۹۰ درصد از نبات‌هایی که در مشهد مقدس به ویژه در اطراف حرم مطهر رضوی عرضه می‌شوند تقلبی است ».

می دانید پیام پنهان و آشکار این خبر چیست: «به هرمیزانی که از حرم رضوی دور شویم نبات بهتری بدست می آوریم »
آیا این گونه نامهربانی با میهمان های حضرت رضا (ع) اجازه الگو شدن به مردم آن دیار را می دهد واساساً این نوع زشتی ها را می توانید ببینید و برای آن درمانی داشته باشید؟

ای خدای مهربانی ها این دردهای امروز ماست که برخی مدیران یا خوابند و خود را به غفلت زده اند و یا درجهل مرکب اسیر خواهش های نفس خویش هستند.

ای حکیم بزرگ به این دست از مدیران ایران زمین بفهمان که مشهدالرضا سال هاست که الگو وقبله گاه دلهای مضطرب و امیدوار وعاشقان بی ادعا ست نیازی به این نیست که شما با راه اندازی بانک و کلانتری بانوان و مقابله با هنر و موسیقی وشادابی مردم  الگوی سایرین کنید دردهایش را بیشتر نکنید ،درمانش ارزانی اتان باشد.

نظرات بینندگان