arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

استقلال با دیگر تیم ها فرق دارد!

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال گفت: باید بازیکنان با شرایط استقلال نیز آشنا بشوند. استقلال با دیگر تیم ها فرق دارد و تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند، انگیزه دو چندانی دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نصرالله عبداللهی در رابطه با شرایط استقلال پس از گذشت چهار هفته از شروع لیگ گفت: متاسفانه در نتیجه گیری خوب عمل نکردیم که این موضوع بیش از هر چیزی به ناهماهنگی بازیکنان بر می گردد. ما نزدیک به هفت بازیکن جدید در ترکیب اصلی خود داریم که مطمئنا در تعطیلات با دیدارهای تدارکاتی که کادر فنی در نظر گرفته است، هماهنگ تر خواهند شد. در بسیاری از تیم ها تنها دو یا سه بازیکن در ترکیب اصلی عوض می شوند و سایر بازیکنان تازه وارد به عنوان بازیکن تعویضی به تیم اضافه می شوند اما در استقلال تغییرات زیاد بوده است و زمان زیادی برای هماهنگی لازم است.

به گزارش انتخاب؛ وی ادامه داد: همچنین باید بازیکنان با شرایط استقلال نیز آشنا بشوند. استقلال با دیگر تیم ها فرق دارد و تیم هایی که مقابل ما قرار می گیرند، انگیزه دو چندانی دارند. خود این بازیکنان که پیش از این در استقلال نبودند می دانند که بازیکنان مقابل تیم های بزرگ با چه شرایطی در میدان حاضر می شوند. کادر فنی نیز برای انتقال این موضوع به بازیکنان تلاش می کند تا تازه وارد ها با شرایط تیم بیشتر آشنا شوند.

مشاور ویژه سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه به آینده این تیم خوشبین است، تصریح کرد: برای خوشبینی به استقلال دلایل مختلفی وجود دارد. بازیکنان ما تمرینات خوب و منظمی برگزار می کنند که کاملا طبق برنامه است. از سوی دیگر ما کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار داریم که با گذشت زمان این موضوع نیز مشخص خواهد شد. همچنین ما هوادارانی داریم که از تیم خود پشتیبانی می کنند و مطمئنا با تکیه بر این هواداران می توان کارهای بزرگی کرد.

وی افزود: تعطیلات لیگ برای ما یک فرصت بسیار خوب است زیرا می توانیم بازی های دوستانه زیادی انجام دهیم. بازی هایی که اهمیت امتیازی ندارند و می شود بدون استرس به دنبال رفع نقاط ضعف تیم در آنها بود.

عبداللهی در پایان گفتگویش با سایت باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: همه اختیارات باید در دست منصوریان باشد زیرا او تیم را به خوبی می شناسد و احساس مسئولیت دارد. او کادر خود را انتخاب کرده و آز آنها شناخت کافی دارد و اگر لازم باشد این کار را انجام می دهد. مطمئنا اگر تقویت و یا تغییری در استقلال نیاز باشد، باید با خواست منصوریان صورت گیرد.

 

نظرات بینندگان