arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۶۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

مرگ سه دختر و پسر جوان در اتوبان بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار در ساعت 2:1 بامداد امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی زیر پل صیاد خبر داد که در پی آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار بامداد امروز در مسیر غرب به شرق اتوبان بابایی زیر پل صیاد خبر داد که در پی آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش انتخاب،سیدجلال ملکی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری بسترن به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی منحرف و با گاردریلها و پایه‌های بتنی پل در حاشیه اتوبان برخورد کرده بود افزود: در پی این حادثه بدنه خودرو متلاشی و 4 سرنشین در خودرو محبوس شده‌ بودند که آتش نشانان عملیات را آغاز کردند و هر 4 سرنشین را خارج شدند.

به گفته وی؛ یکی از سرنشینان که به شدت دچار آسیب‌دیدگی شده بود، زنده ماند اما سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

ملکی ضمن بیان اینکه عملیات در ساعت 3:41 دقیقه به پایان رسید گفت: محل به عوامل پلیس راهور برای بررسی علت حادثه تحویل شد.

به گفته شاهدان عینی؛ این خودرو ابتدا به گاردریل‌ها برخورد کرده و سپس منحرف شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همچنین در ادامه این گفت‌وگو از حادثه گازگرفتگی شب گذشته در خیابان ظفر خبر داد که بدنبال آن 6 نفر دچار مسمومیت شدند.

ملکی در این باره افزود: در ساعت 20:47 دقیقه شب گذشته حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در خیابان ظفر خیابان پیوندی اعلام شد که دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، این حادثه به علت نشت گاز منواکسید کربن در ساختمانی 5 طبقه و دارای 30 واحد مسکونی رخ داده بود که در پی آن پیش از رسیدن آتش نشانان ساکنان 2 واحد مسکونی که گاز در آنها نشت کرده بود، از خانه خارج شده بودند که آتش نشانان نیز تمامی ساکنان را از ساختمان خارج کردند.

ملکی در مورد علت وقوع این حادثه به ایسنا گفت: بررسی‌های کارشناسان نشان داد، نقص دودکش موتورخانه که در زیرزمین قرار داشت باعث انتشار گاز منواکسید کربن از طریق رایزرها به طبقات شده بود که توصیه‌های ایمنی لازم ارائه و مقرر شد پس از سرویس موتورخانه ساکنان به این ساختمان وارد شوند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان