arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۶۶۹
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۵
انتقاد صفار هرندی از احمدی نژاد:

کسی که حساب خود را از جبهه اصولگرایی جدا می‌کند باید جوابگوی عوارض بعدش باشد / هنوز هم حساب دولت نهم و دهم را برای اصولگراها لیست می‌کنند / نخاله ها وارد شدند و کار دولت احمدی نژاد را خراب کردند

خداوند کسانی را که اولین قدم را برای تجزیه جبهه اصول‌گرا برداشتند هدایت کند؛ آن‌هایی که گفتند "اصلاً کاری با اصول‌گراها نداریم" درحالی که انتخاب شدنشان بر بستر همین جریان اصول‌گرایی بود و هنوز هم حساب آن‌ها را برای ما لیست می‌کنند و می‌گویند دولت نهم و دهم اصول‌گرا اما رئیس آن دولت همه‌جا گفت که "کاری با اصول‌گراها ندارم".
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کسی که حساب خود را از جبهه اصولگرایی جدا می‌کند باید جوابگوی عوارض بعدش باشد / هنوز هم حساب دولت نهم و دهم را برای اصولگراها لیست می‌کنند / نخاله ها وارد شدند و کار دولت احمدی نژاد را خراب کردند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از رئیس جمهور سابق انتقاد کرد.

به گزارش «انتخاب»، محمدحسین صفارهرندی ظهر دیروز در همایش روز مسجد و محلات که در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) برگزار شد اظهار داشت: خداوند کسانی را که اولین قدم را برای تجزیه جبهه اصول‌گرا برداشتند هدایت کند؛ آن‌هایی که گفتند "اصلاً کاری با اصول‌گراها نداریم" درحالی که انتخاب شدنشان بر بستر همین جریان اصول‌گرایی بود و هنوز هم حساب آن‌ها را برای ما لیست می‌کنند و می‌گویند دولت نهم و دهم اصول‌گرا اما رئیس آن دولت همه‌جا گفت که "کاری با اصول‌گراها ندارم".

وی بیان کرد: وقتی کسی حساب خود را از این جبهه جدا می‌کند و می‌خواهد جدا عمل کند دیگر طبیعی است که عوارض و عواقبی که بعدها به بار می‌آورد باید آن را هم جواب‌گو باشد.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برخی از آقایان ناسپاس فعلی طوری راجع به دولت گذشته حرف می‌زنند که تمام هشت سال گذشته سیاهی، تباهی و عقب‌نشینی بوده است درحالی که باید گفت آن دولت کمک‌هزینه‌هایی به آن‌ها می‌داد که در شرایط سخت مددکار باشد و خوبی‌هایی که هیچ‌وقت از ذهن مردم خارج نمی‌شود.

وی عملکرد تمام دولت‌ها را مثبت دانست و تصریح کرد: در ارزیابی دولت نهم و دهم باید گفت که دو عملکرد وجود داشته به‌طوری‌که در دولت نهم اکثر عناصر خدمتگزاران خاصی بودند اما در یک جاهایی یک شائبه و نخاله‌هایی وارد شدند و کار را خراب کردند بنابراین در اواخر می‌بینیم که ارزیابی عملکرد دولت احمدی‌نژاد با اوایل یکی نیست.

صفارهرندی به تجربه تلخ اصول‌گرایان و متفرق شدن آن‌ها در سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: در سال 92 هرکسی علمی را برداشت که نتیجه آن را دست آخر دیدند و علی‌رغم اینکه قبل از انتخابات همه برآوردها این بود که توان اصول‌گرایان درمجموع بیشتر است اما در هفته‌های منتهی به انتخابات کم‌کم معلوم شد که مردم از این پراکندگی‌ها ناراحت هستند.

وی افزود: در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز همین‌گونه است اگر هرکسی بخواهد جداگانه برود و یک علم بردارد کسانی که از فیلتر تأیید شورای نگهبان عبور کنند در فیلتر انتخاب مردم ممکن است گیر کنند چراکه مردم این چنددستگی و چندقطبی را نمی‌پذیرند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۷
در انتظار بررسی: ۱۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
6
12
همه عالم و آدم می دونند این احمدی نژاد اشتباهات بزرگی کرده ولی نمی خوان کاری باهاش داشته باشند چون دستشون با اون تو یه کاسه هست می ترسند احمدی نژاد پته آنها رو بریزه رو آب
بهروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
10
سلام
سال 1384 بود . دور اول سفر آقای احمدی نژاد به استان فارس. آريالای صفار هرندی یادتان هست در تالار حافظ و در حضور کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس چه گفتید؟ چنان سخنرانی می کردید که هر کس نمی داتست گمان می کرد سخنرانی تبلیغاتی قبل از برگزاری انتخابات است. یادتان هست گفتید شما امروز برای دولتی کار می کندیکه با همه دولت های قبلی فرق می کند. دولت احمدی نژاد را چنان مقدس ونورانی جلوه دادید که بعدها هاله نور معروف از آن پدیدار شد. اگر شما را عزل نمی کردند امروز نقد نمی کردید. پس کوتاه بیایید که کارنامه شما هم برای مردم روشن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
7
خداوند به بعضيا عقل و شعور و به ما پول عنايت نمايد!!!
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
3
8
آقای صفار هرندی کی و کجا آقای احمدی نژاد از اصولگرایی راهش را جدا کرد!!! اینها حرفهای بیهوده است. وجدان داشته باشید و صراحتا به اشتباهتان اعتراف کنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
7
راست می گی
کمک هزینه های 100 میلیارد دلاری
کمک به قطر برای برداشت حوزه مشترک
ایجاد رانت وفساد در بهترین حالات
و...
نخود همه آش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
5
8
ایشان هنوز دلبسته احمدی نژاد هستند. به همین دلیل است که تلاش می کنند تمام ضربه هایی را که احمدی نژاد به کشور و انقلاب زده است به گردن نخاله های فرضی بیندازند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
5
6
لابد بايد حساب اين فساد عظيم را به حساب رييس دولت اصلاحات ريخت......رو كه نيست
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
2
6
آقا ی سردبیر ، این قسمت نظرات را بردارید، چرا مردم را گول می زنید. شما یک مقاله در همین صفحات امروزتان نشان دهید که نظر مردم را منعکس کرده باشد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
3
4
آقای صفار هرندی
آنموقع که شما و بخش عمده ای از اصولگرایان هول شدید و بدون ذره ای فکر و تعمق احمدی نژاد را بزرگ کردید و سرکار آوردید فکر این چیزها را باید میکردید. کدام نخاله ها را میگویید؟ . شما هنوز تشخیص نمی دهید که احمدی نژاد خودش ...اول بود؟!!. روز روشن ....شما میگویید کار نخاله ها بود؟! مردم را چی فرض کرده اید؟!. خیالتان تخت باشد هرچه می خواهید کار خودتان را توجیه کنید. ولی حالا حالا ها در باره انتخابتان , احمدی نژاد , به مردم توضیح بدهکارید!! با ادای اصولگرایی هم به جایی نمیرسید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
5
پس مردم حساب دولت نهم و دهم را به حساب کی لیست کنند؟!!!!. خودتان را گول می زنید یا مردم را ؟می توانید برای دل خوش کنک خودتان از این توجیه های بچگانه بیاورید , ولی مردم را نمی توانید گول بزنید. بجای این توجیه ها و حرف های سبک ایندفعه برید یه نفر مناسب , غیر شعاری , با عقل , متخصص که بیماری خود شیفتگی هم نداشته باشد پیدا کنید بیارید بالا , من اولین فرد خواهم بود که به او رای خواهم داد. اصرار بر اشتباه و یا توجیه آن درست نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
6
مثل اینکه جناب صفار هرندی هنوز در خواب هستند و یه جوری می خواهند انتخاب احمدی نژاد توسط اصولگرایان و حمایت تمام قد از او را توجیه کنند. آقای صفار هرندی: بخدا این مردم عقل دارند و می فهمند. کی می خواهید به این باور برسید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
5
حمایت تمام قد جبهه اصولگرایان خصوصا صفار هرندی ... از گروه هاله نور که هنوز هم ادامه دارد!! و صدمات آن به نظام فراموش نخواهد شد!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
5
4
خوبی دولت قبل برای ایشان و امثال ایشان بود چون حقوقهای نجومی میگرتند اما با 45 هزار تومان سر مردم را شیره میمالیدن و این را هر بچه دوساله میفهمید وزمان دولت قبل لطف بزرگی که در حق مردم کرد همه چیز مخصوصا مسکن صدها و شاید چند صدها برابر شد و واقعا خدمات شایانی بود آخه یکی نیست به امثال ایشان بگوید اینها لطف بود؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
5
جناب صفار اون زمانی که مدام رییس جمهور اصولگرا!!!! یعنی محمود خان!!! علیه تمام دولت ها از ابتدای انقلاب تا سال 84 (یعنی ابتدای دولت فخیمه و محبوب شما اصولگرایان!!!) سیاه نمایی میکرد چرا از این افاضات نمیکردی؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
5
آقای صفار هرندی مانند بسیاری از اصولگرایان میگوید دولت احمدی نژاد اول خوب بوده بعدها چند نخاله وارد شدند و خراب کردند!! . سوال : رهبری برای اولین بار کی به احمدی نژاد در مورد مشایی به احمدی نژاد تذکر دادند؟ اوائل دولت اول او بود . چه اعتنایی کرد؟! هیچ ! شما که میگویید "بعدها" نخاله ها وارد شدند! و کار را خراب کردند! . برادر عزیز , طفره نروید , احمدی نژاد از اول خودش نخاله بود ! شما ها چشمتان را بستید حالا هم می خواهید بزور خود را تطهیر کنید! واقعا مردم را چی فرض کرده اید؟
خسرو گارس چی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
5
3
با سلام و احترام

آقای صفار هرندی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد حایز اهمیت است :

فرمودید : ........برخی از آقایان ناسپاس فعلی طوری راجع به دولت گذشته حرف می‌زنند که تمام هشت سال گذشته سیاهی، تباهی و عقب‌نشینی بوده است ..........

نتیجه : با کسب اجازه از همه مقامان دلسوز نظام و بخصوص شهروندان خوب شریف کشورمان ........

پیشنهاد : وقتی دانشجوی رشته جامعه شناسی بودم اساتید محترم این رشته به ما آموزش و یاد دادند به هیچ عنوان اجازه نداریم برای تحلیل مسایل جتماعی بدون در نظر گرفتن خوبی ها و نواقص ، قضاوت و ارزیابی نماییم .......و غیره ........بنابر این بیاییم برای اعتلای فرهنگ و رفتار اسلامی - ایرانی خودمان عملکردها ی افراد و دولت های پر تلاش و زحمتکش کشورمان را با دو معیار """ خوی ها ""و "" نواقص "" ارزیابی کنیم ........چون این روش از امامان شیعه به دانشمندان امروزی به ارث رسیده است .........

نکته : من مسلمان ایرانیم ............و نه ایرانی مسلمان

با تشکر - گار س چی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
4
7
ما که میدانستیم هرگاه نخبگان به محاق بروند نخاله ها بر مصطبه خواهند نشست .اما شما اگه راست میگی اسم چندتا از آن نخاله ها را ببر .ما همه اشان را میشناسیم .
نظرات بینندگان