arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۰۹۳
تعداد نظرات: ۸۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۵

تقدیر حوزه هنری از کلیپ میلیاردی: چشم انتظار «ایستاده ایم 3» هستیم / کسانی که به این کلیپ تاختند سینه چاکان آمریکا هستند / دلیلی ندارد صورت حساب و اسناد هزینه های کلیپ را اعلام کنیم

از کم‌لطفی عده‌ای از دوستانی که می‌پنداریم برادران و همسنگران ما هستند، انتظار نداشتیم. ولو این‌که در بعضی امور با هم اختلاف سلیقه داشته باشیم. این دوستان اگر در این نماهنگ در مسائل فنی و بویژه در امور ظریف مهندسی پیام با ما اختلاف داشته باشند، بعید می‌دانم در ضد آمریکایی بودن آن تردید داشته باشند. در این صورت، آمریکا واقعا چه کار می‌توانست انجام دهد که به اندازه این دوستان ما موفق به تخریب این کار و دلسردی سازندگانش شود؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تقدیر حوزه هنری از کلیپ میلیاردی: چشم انتظار «ایستاده ایم 3» هستیم / کسانی که به این کلیپ تاختند سینه چاکان آمریکا هستند

محسن مومنی‌شریف گفت: «ایستاده‌ایم 2» دستاورد قابل افتخاری برای مجموعه هنر انقلاب اسلامی داشته و حوزه هنری با تمام وجود از انگیزه مقدس، عزم جهادی و خوش‌سلیقگی جوانان سازنده این اثر حمایت می‌کند و چشم‌انتظار «ایستاده‌ایم 3» و دیگر آثار با افتخار در این زمینه است.

به گزارش «انتخاب»، محسن مومنی شریف - رییس حوزه هنری - در جمع مدیران ستادی حوزه هنری با تقدیر و تشکر از عوامل آفریننده‌ نماهنگ باشکوه و عزتمند «ایستاده‌ایم تا آخرین قطره خون»، اظهار کرد: خدا را سپاسگزار هستیم که حاصل ذوق و زحمات هنرمندان جوان‌مان مورد توجه و تحسین ملت عزیز و هنرشناس ایران قرار گرفت.

او ادامه داد: از هنگام رونمایی این نماهنگ در تالار سوره که در نوع خود، مراسمی بی‌مانند بود تا نمایش آن در شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران و تلویزیون‌های همسو در منطقه و شبکه‌های مجازی، مدام تهیه‌کنندگان این اثر هنری فاخر و ما خدمتگزاران‌شان مورد لطف و محبت و تحسین بینندگان بوده‌ایم. بسیاری از هنرمندان سرشناس و متعهد کشور و سرداران جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تا مسؤولان، در جلسات متعدد و گوناگون، بزرگوارانه و مهربانانه مشوق هنرمندان جوان‌مان در این راه بوده‌اند.

مومنی شریف همچنین از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و رسانه‌هایی که در پخش این اثر و انعکاس اخبار آن کوشیدند، قدردانی کرد و افزود: از همکاران و مدیران سینماهای حوزه هنری هم انتظار دارم در بین سانس‌ها از نمایش «ایستاده‌ایم تا آخرین قطره خون» غفلت نکنند.

رییس حوزه هنری بیان کرد: در کنار تشویق‌ها، کسانی هم عصبانی شدند و بویژه در فضای مجازی به سازندگان نماهنگ تاختند که چنین واکنشی طبیعی است. وقتی در این تراز و سطح و با این منطق و بیان قوی، علیه آمریکا افشاگری می‌کنید و درباره سرنوشت استکبار، آینده‌ای را نوید می‌دهید که ملهم از بشارت‌های قرآنی است، معلوم است که دوستان و سینه‌چاکان آمریکا خوش‌شان نیاید و اهانت کنند. این برای ما عین تشویق و تحسین است.

مومنی با تأکید بر این‌که از برخی دوستان و همسنگران‌مان در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی توقع برخی واکنش‌ها را نداشتیم، گفت: از کم‌لطفی عده‌ای از دوستانی که می‌پنداریم برادران و همسنگران ما هستند، انتظار نداشتیم. ولو این‌که در بعضی امور با هم اختلاف سلیقه داشته باشیم. این دوستان اگر در این نماهنگ در مسائل فنی و بویژه در امور ظریف مهندسی پیام با ما اختلاف داشته باشند، بعید می‌دانم در ضد آمریکایی بودن آن تردید داشته باشند. در این صورت، آمریکا واقعا چه کار می‌توانست انجام دهد که به اندازه این دوستان ما موفق به تخریب این کار و دلسردی سازندگانش شود؟

او اظهار کرد: درست فردای نمایش موفق این نماهنگ، پاس گل را یکی از روزنامه‌های متعلق به جبهه فرهنگی انقلاب داد. درباره قیمت تمام‌شده این نماهنگ احتمالا براساس اطلاعات غلط، خیال‌بافی کردند و رقمی را اعلام کردند که غیرواقعی بود و به دنبالش به این جوانان هنرمند و انقلابی و با اخلاص پیرایه‌هایی بستند که حتما در این دنیا و در دنیای دیگر مسؤولیت دارد. به‌دنبال آن عده‌ای هم که به هر دلیل با حوزه هنری یا این دوستان خرده حسابی داشتند، از روی بدفهمی یا به هر علت دیگری، همین خط را گرفتند و ساختند و پرداختند و تحویل سایت‌ها و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب دادند تا جایی که دست به دست، به سایت رادیو فردا رسید. خسته نباشند! این یکی از آسیب‌های جبهه فرهنگی انقلاب است که امیدوارم کسانی که در این زمینه احساس مسؤولیت می‌کنند به آن توجه داشته باشند.

مومنی بیان کرد: من به نمایندگی از همه کسانی که کار هنرمندان جوان و انقلابی ما را تحسین کرده‌اند و به نمایندگی از مسؤولان نظام به همکاران عزیزم می‌گویم، این نامهربانی‌ها در عزم شما تأثیر نگذارد. حوزه هنری با تمام وجود از انگیزه مقدس، عزم جهادی و خوش‌سلیقگی شماها حمایت می‌کند و چشم‌انتظار «ایستاده‌ایم 3» و دیگر آثار با افتخارتان هستیم.

رییس حوزه هنری با تأکید بر این‌که «ایستاده‌ایم 2» دستاورد قابل افتخاری برای مجموعه هنر انقلاب اسلامی داشته است، گفت: «ایستاده‌ایم 2» اولا از حیث پیام و موضوع، با منطق جنگ نامتقارن به هدفی زده است که بیش از این حداقل من فراوان در عرایضم گلایه می‌کردم که چرا ادب و هنر ما و بویژه سینمای ما، در پرداختن به دشمن و بخصوص آمریکا عقیم است. خوب در این اثر از سینما آبروداری شد و بزرگان سینمای انقلاب هم این کار را پسندیدند. حتما بعد از این هم به شرط این‌که شرایط فراهم شود، آن‌ها هم همین مسیر را ادامه خواهند داد.

او با اشاره به این‌که «ایستاده ایم 2» یکی از محصولات باشگاه فیلم سوره است، اظهار کرد: در فرآیند کار باشگاهی برخلاف پروژه‌هایی که به تیم‌های حرفه‌ای سپرده می‌شود، خروجی تنها یک محصول هنری نیست، بلکه تمام زمان اجرای پروژه فرصت مغتنمی است برای تربیت و تجربه‌اندوزی جوانان مستعدی که با پروژه همکاری دارند. در فرآیند ساخت این نماهنگ، مجموعه‌ای از جوانان معرفی شدند که ان‌شاءالله بعد از این هریک می‌توانند آثاری در استاندارد «ایستاده‌ایم 1، 2 و ...» خلق کنند. به‌عنوان مثال، بعد از اتمام کارهای فنی «ایستاده‌ایم» توسط عده‌ای از همین عوامل و با کارگردانی آقای مهدیار عقابی که در این اثر دستیار کارگردان بود و با محوریت آقای شفاه، نماهنگ «ارغوان» با موضوع مدافعان حرم تولید شد که خوشبختانه به‌شدت مورد توجه مردم و مورد تشویق و ستایش رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

مومنی ادامه داد: در این سه - چهار سال اخیر فرآورده‌های باشگاه فیلم سوره برای هنر انقلاب اسلامی خیلی فراتر از سرمایه‌گذاری‌های ما بوده است. ان‌شاءالله مردم ما امسال و سال‌های آینده بعضی از معرفی شده‌های باشگاه را خواهند دید.

وی همچنین گفت: در «ایستاده‌ایم...» همکاران ما برای صحنه‌های متعدد، بویژه در نمایش باشکوه «خشم دریا» در درهم کوبیدن ناوهای آمریکایی موفق شدند از تکنولوژی سی‌جی استفاده کنند. سال‌ها پیش، سینماگران ما مجبور بودند برای استفاده از این تکنولوژی دست به دامن هنرمندان و تکنسین‌های کشورهای دیگر شوند و آن هم با هزینه های بالا. این موفقیت غیرقابل قیمت‌گذاری است. من به کارگردان و بویژه آقای مطوری تبریک می‌گویم. البته همه می‌دانیم فعلا استفاده از تکنولوژی سی‌جی پرهزینه است. خوشبختانه این فناوری امروز در اختیار ماست و با افتخار اعلام می‌کنیم که تمام بخش‌های این فیلم با تکیه بر توانایی‌های طراحان داخلی تولید شده که واقعا دستاورد مهمی است و این موفقیت‌ها قابل قیمت‌گذاری نیست.

مومنی با بیان این‌که برخی با مقیاس «جهیزیه عروس» درباره تولید این‌گونه فیلم‌ها و نماهنگ‌ها قضاوت می‌کنند، گفت: با این نگاه کوته‌فکرانه هیچ اثر فاخری نباید تولید شود. فیلم پرافتخار «محمد (ص)» نباید تولید می‌شد چون بالای 100 میلیارد هزینه برداشته است و لابد با 100 میلیارد خیلی می‌شد جهیزیه عروس تهیه کرد؛ اما هزینه تمام‌شده «ایستاده‌ایم تا آخرین قطره خون» چقدر شده است؟ بسیار کمتر از آنی است که شایعه کرده‌اند و این در حالی است که بخشی از هزینه‌ها هم هزینه‌های سرمایه‌ای است و به اموال حوزه‌ هنری افزوده شده است، اما دلیلی نداریم که برای دفاع از خود در برابر تهمت‌های ژورنالیستی صورت حساب و اسناد ارائه کنیم. کسی چنین حقی ندارد. این دامی است که اگر گرفتارش شویم وقت‌مان را می‌گیرد و نتیجه هم ندارد. وقتی مقیاس قیمت‌گذاری آثار هنری، جهیزیه عروس باشد، شما هر مبلغی را بگویید، طبق این منطق گران است!

رییس حوزه هنری اظهار کرد: همیشه بعد از موفقیت در هر کاری دچار چنین شایعاتی شده‌ایم. نخستین‌ آن، کتاب «دا» بود. بعد از آن درباره‌ فیلم «یه حبه قند» با همین ترفند در بهای تمام‌شده آن اغراق کردند تا شاید بتوانند از اثرگذاری آن بکاهند! جالب است همین‌ها، امروز که از فیلم‌های موفق تاریخ سینمای ایران نام می برند، «یه حبه قند» هم جزو فهرست‌شان است. به یاد دارم مدت‌ها بعد از این شایعات، من وقتی در شورای سیاست‌گذاری حوزه، قیمت تمام‌شده این فیلم را همراه اسناد ارائه کردم، یکی از اعضا که خود در این حوزه اهل فن است، تعجب کرد و گفت: «خیلی بیشتر از این حرف ها شنیده بودیم، شما چرا این را اعلام نکردید؟» من گفتم: «ما این روند را غلط می‌دانیم و نمی‌خواهیم پایه‌گذار سنت غلط باشیم! از این به بعد باید مدام کارمان شود پاسخگویی به شایعات ژورنالیستی. فردا درباره حق التألیف فلان نویسنده باید اسناد ارائه کنی، پس‌فردا حق‌الزحمه فلان خواننده، بعد از آن حق‌الزحمه فلان استاد را و ...  آن‌وقت بر سر حوزه ادب و هنر همان می‌آید که بر سر ورزش و فوتبال آمده است!»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
17
135
خجالت بکشید مردم نان ندارند بخورند آنوقت شما!
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
عجب حرف بی منطقی - هرکس با این کلیپ مخالفت کند در سنگر آمریکاست.
مومني شريف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
درباره قیمت تمام‌شده این نماهنگ احتمالا براساس اطلاعات غلط، خیال‌بافی کردند و رقمی را اعلام کردند که غیرواقعی بود و به دنبالش به این جوانان هنرمند و انقلابی و با اخلاص پیرایه‌هایی بستند که حتما در این دنیا و در دنیای دیگر مسؤولیت دارد. به‌دنبال آن عده‌ای هم که به هر دلیل با حوزه هنری یا این دوستان خرده حسابی داشتند، از روی بدفهمی یا به هر علت دیگری، همین خط را گرفتند و ساختند و پرداختند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
مردم نان ندارند آنوقت شما به فکر تعطیل شدن چند کنسرت هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
آقای مؤمنی شریف
خب هزینه را اعلام کنند
هزینه از جیب مردم است و باید بدانند
عجیبه از یک بام و دو هوای شما که همه جز خودتان باید هزینه را اعلام کنند
ناشناس
| Italy |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
بابا چیه شلوغش کردید؟؟؟؟؟
حامد زمانی همین مقئار دستمزد میگیره..یه سرود میخونه...
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
آنوقت شما دنبال کنسرت هستین ...
مالکی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
12
104
فکر می کنید این زیاده خرجی ها فایده دیگری هم دارد؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
14
110
واقعا کلیپی مسخره بیش نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
10
91
اره دیگه. مردم در گوشه کنار این کشور از گرسنگی و ییکاری جوون میدند اونوقت اقایان برای یه کلیپ میلیاردی خرج میکنند و افتخار هم میکنند. تو میدونی یه شب گرسنه موندن چیست؟ باور کن طاقت نصف روزش را هم نداری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
پس چرا صحبتی از حقوق های نجومی نکردی با یه ماه یکیشون میشه یه کلیپ ساخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
ما طاقت تمام روزش رو هم داریم
چون تو ماه میارک رمضان 30 روزشو روزه گرفتیم
جنابعالی رو نمیدونم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
87
هزینه و پول ساخت کلیپ جدا،ولی اینکه یه توپ بخوره به اینها اینها سالم بمونن و پاشن کل ناوهای جنگی آمریکا رو غرق کنن، که چی؟ باور کنید هر کسی از دوستان اینو میبینه خنده اش میگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
75
شما با دریافت یک میلیارد و دویست میلیون تومان معلومست که 3 را نیز میسازید چون از اقتصاد مردم خبر ندارید ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
31
امثال پدران ما با نون خشک تو جبهه ها میجنگیدند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
2
58
بلاخره چقدر خرج کردی . چطور حقوق نجومی رو باید اعلام کرد ولی این نه ؟
ansari
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
3
40
یکی از ایرادات ساخت این کلیپ قراردادن نیروگاه اتمی بوشهر در استان هرمزگان است . محل سقوط هواپیما در استان هرمزگان است ولی در ویرایش فیلم، مردم در کنار نیروگاه اتمی استان بوشهر هستند.
سیروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
5
54
فقط یک سوال پیش میاد و اون اینکه سال موشک خوردن ایر باس ۱۳۶۷ است سال تولید خودروی سمند ۱۳۸۱ پس خودروی سمند در سال ۱۳۶۷ چه میکرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
این بر می گرده به فهم بالای شما از هنر! مثل این می مونه که یکی بگه توی فلان فیلم که بازیگر اول فیلم 5 سالش بود جرا آخرش 40 ساله شد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
ناشناس ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳

فهم را هم یاد گرفتیم
عین فیلم هایی که داستانش در زمان ... است و صندوق صدقات هم کنار خیابون به وفور یافت میشه

هنر که دست بی هنر باشه همینه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
85
17
خدا بهشون قوت بده عالی بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
8
56
به منم پول بدن تقدیر میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
97
18
آمریکا پرستان بدانند روزی این شیطان را به زیر میکشیم منتظر سومیش هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
عزیزم با کار و تلاش دانش درست حسابی شاید بتونی
ولی با شعار و بی سوادی نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
بد گرفتار شدیم .با ویدیو کلیپ میلیاردی ؟
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
شماها با امریکا مشکل ندارید پول بیت مال زیر زبونتون مزه کرده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کسانی که دم از نکوهش اشرافی گری میزنند چرا الان ساکتند و کف نمیپوشند
نعمت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
42
8
این پولهاهم سراین همه ... حالاخوبه این کاربدی نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
82
16
یک عده هم همیشه عادتشون هست که گیر بدن.سمند ونیروگاه تو بوشهر وامثال این گیردادنا....اصل نفس این کار و پیامش بوده.که خیلی عالی بوده.در ضمن اون فیلمهای با هزینه میلیون دلاری هالیوود همیشه پر هست از این نوع اشتباهات.در ضمن بحث بیکاری.ونداری همیشه تو این مملکت برای یک مشت آدم تنبل.معتاد.بی عرضه همیشه هست.ما ایرانیها کار رو با کارمندی میسنجیم.چطور کار برای افغانیها هست.و این بندگان خدا دارن خودشون رو میکشن که بیان ایران کار کنن ولی جوانهای ما ایرانیها از تنبلی زورشون میاد که کارکنن.همه هم دوست دارن دکتر مهندس..... بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
اصلا اشتباه نبوده ، یک استعاره از نمونه های ایرانی در این کلیپ بود یه جوری نمادهای ملی در بودند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
خودت از این پولها می گیری بقیه باید برن افغانی بشن؟
چه تقسیم کار خوبی!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
8
63
کلیپی با تم هندی ولی با هزینه هالیوودی!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
84
13
احسنت به اینها که این کلیپ رو ساختن
میلیاردی کمه
هزاری میلیاردی هزینه کنید
افرین به غیرتتون مرگ بر شیطان بزرگ شیطان بزرگ منتظر مرگت هستیم
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
مرگ شیطان بزرگ؟!! :))) آمریکا چه جوری باید بمیره مگه آدمه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
خوش به حال سایت انتخاب..!!
تا الان که من نگاه میکنم 77 نفر از بازدید کنندگانش به «مرگ بر آمریکا» منفی دادن....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
65
10
یاد فیلم 300 افتادم، به نظرم همین الان هم با تاخیر تولید شده و زودتر از اینها منتظر تولید چنین آثاری بودم. خدا قوت، به عنوان یک کار آغازین، از نمادهای سمبولیک خوب استفاده شده، لذت بردم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
7
41
لازم است مجلس به ماجرای این کلیپ پر خرج ورود کند
آخه این کلیپ چه دردی از مشکلات این جامعه را حل می کرده
در این کشور مشکل مدرسه و هزار گرفتاری دیگه داریم اونوقت یه عده ای از این کارها می کنند. انتظار از نمایندگان مجلس داریم که قضیه را با جدیت پیگیری کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
6
46
درحالی که اکثر مردم به نان شب محتاج هستند ساختن اینگونه کلیپهای پرهزینه نهایت اسراف و ظلم است ۰
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
2
46
این چه حرفیه که هرکی منتقده، سینه چاک دشمنه؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
52
7
پول خودشونه به کسی ربط نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
این پول خودشون رو از کجا آورده یک سازمان وابسته به بیت المال!!!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
موافقم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
3
46
بخدا کارگرائی هستن که یکسال حقوق نگرفتن میدونین یعنی چه!گه این همه پول که صرف ساخت اینجور مسايل میشه صرف حقوق کارگرای بدبخت بشه خیلی از مشکلات حل میشه
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
14
اگر جنابعالي از جيب خودت خرج بكني هيچ كسي حق ندارد حساب و كتاب بخواهد ولي وقتي از بيت المال مردم و جيب يتيمان و پيرمرد و پيرزنها خرج مي كني بايد حساب و كتاب كاملش را هم پس بدهي.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
14
4
مشکل شما خرج کردن این پولا نیست ، مشکل اینه که کلیپی ضد استکباری است اگر همین کلیپ با ده برابر این خرج که الان شده در ستایش آمریکا بود شما کف و سوت می کشیدید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
0
0
من موندم اینا باکدوم پشتگرمی اینطوری بیمهابا وبی ادبانه حرف میزنند.اینا فقط خودشون مالک کشور می دونند وسرمایه شو هرطوری..........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
1
1
ازحق نگذریم رودست فیلمهای هندی زد هندیا روشرمنده کرد
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
4
16
از هر چی بگذریم خیلی کلیپ بچه گانه ایی بود
پول خرج کردید ولی چی ساختید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
1
عزیزم داری از بخش عمومی خرج میکنی وظیفته روشن کنی ماجرا رو .
از سار کاشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
19
5
از این سنخ کارها بشود خوب است اما روي محتوا بيشر كار كنند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
16
انوقت هی میگویند حقوق نجومی ولی پر درامد تر از همه فرصت طلبان نجومی هستند
صفا صمیمیت صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
3
15
باسلام.واقعا متاسفم .اصلا هیچ ارزشی هنری نداشته.به کجا چنین شتابان.
بابك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
0
خوشون درست ميكنن خودشونم به به چه چه ميكنند حيف اين پول بي زبان مملكت هزينه هند بازيا ميشه عوضش ميتونستين به تلافي فيلم 300 فيلمي درباره كوروش و داريوش ميساختين اما جمود فكريتون بيشتر به ساختن كليپهاي مسخره و مضحك كار ميكنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
18
9
چراما عادت داریم هرجا پولی خرج میشه ميگيم مردم گشنه اند،بیکارند و...
خب چرا دوست عزیز شما خودت از یک شب شام و تفریح آنچنانی ت کم نمیکنی بری یه ساندویچ واسه اون فقیر بگیری؟حوزه ی فرهنگ خودش خیلی مهمه وباید درکنار توجه به اقتصاد جامعه به اون هم توجه بشه
امیدوارم از این به بعد باهزینه های کمتر شاهد ادامه اینکار ارزشمند باشیم
پاسخ ها
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
کدوم فرهنگ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
پر کردن شکم فقیر وظیفه من نیست.
Abed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
17
7
انرژی و انگیزه ای که این کلیپ به جوانان تزریق میکند، مخصوصا" در قسمتی که جنازه کودکان به خون غلتیده ما از آب خارج میشه....هزینه اثربخشی فوق العاده ای دارد... با این منطق شما، پارک و فضای تفریحی نباید ساخته شود، مردم نان ندارند... لطفا" آنقدر پوپولیست نباشید
یک سوال آیا برنامه درو همی اشتباه بود، ساختش، با هزاران برابر هزینه این کلیپ، جواب من قطعا منفی است...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
اولا هزینه برنامه دورهمی هزار برابر این این کلیپ 7 دقیقه ای نیست. ثانیا برنامه دورهمی اسپانسر داره و از بیت المال کمتر استفاده میکنه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
کدوم انرژی واقعا فکر میکنید این کلیپ که همش منتفعان ان ازش تعریف و تمجید میکنند رو مردم تاثیر داره تنها تاثیری که داره افسوس و حسرت از این همه حیف و میل پول مملکت است
نباتلخ
|
-
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
7
4
تیتر ناجوانمردانه و جهت داری است؛ تیتر ارائه شده با متن تناقض دارد و به دور از اخلاق حرفه ای است
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
4
جواب متقن بده اگه داری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
18
4
یک اثر هنری را به میزان تأثیر گذاری آن می سنجند نه قیمت تمام شده من این کلیپ را ندیدم ولی واقعا اگر میزان تأثیر گذاری آن زیاد باشد بیشتر از این هم باید برای اعتلای فرهنگ غنی جهاد و شهادت خرج کرد .
یک بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
1
با سلام، بحث بر سر دو موضوع هست بحث اول واگذاری این کار به افراد خاص و با هزینه زیاد.
بحث دوم اینه که آقایان وقتی جواب درستی به سوال و انتقاد منطقی ندارند میگن سینه چاک آمریکا و ....
خیلی زشته. اگه دین ندارید واقعا آزاد مرد باشید یا علی
ماهان
|
United States
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
فعلن که تا الان معلوم شده موسیقی این کلیپ دزدی از آب در اومده!!! و شرکت CHBKشکایت کرده و همین باعث حذف اون از یوتیوب شده!! واقعن چرا اینطور از بیت المال سوءاستفاده میشه؟کسی جوابگو هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
1
3
میگن موزیکش هم بدون اجازه برداشته شده ؟
سيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
3
2
هزينه ها را خرج بي حجابان نكنيد. بي حجابي در جامعه يك وزارت خانه مي خواهد. بداد جوانان برسيد
نادرییه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
4
دوستانی که میگن با هر هزینه ای این کارها انجام بشه و از هزینه تفریح مردم خرج بدبختها کنید از طرف خودشان نظر بدهند . اصلا طرفداران این گونه کارها از حقوق و سهمشان از مالیات وعوارض راضی باشند اما اکثریت مردم از این جور خرج هاي نجومي در هر عرصه ای راضی نیستند و چه حقوق نجومی فوتبالیست ها از پول دولت یا منابع و معادن کشور باشد . واله راضی نیستند و این ها سوءاستفاده است و باید جوبگو باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
واقعا من هم کسی رو ندیدم نه ازین کلیپ خوشش بیاد نه راضی به هزینه کرد ان از پول بیت المال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
2
4
بجای این خبرات پیگیر مطالبات مردمی باش.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
3
8
سلام لطفا کمی هم به فکر صلح باشید باجنگ سرنوشتی بهتر ازکره شمالی نخواهیم داشت همه میدانیم که جنگ فقط کشور راعقب انداخته ومردم راازاین که هستند بیچاره تر می کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
1
10
ادم یاد فیلمای کره ای و هندی می افته بعدشم معنی نداره تا به هر چی اعتراض کنی بگن شما امریکایی هستید چه ربطی داره ما داریم میگیم کار اشتباهی بوده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
2
13
یک میلیارد و دویست میلیون برای 7 دقیقه؟
saeid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
1
به نظرم همزمان با اخراجی های 5 باید ایستاده ایم 7 رو بسازن
نگران پولش هم نباشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
واقعا من کسی رو ندیدم راجع به این کلیپ نظر مثبت داشته باشه جز کسانی که ازین پول میلیاردی بهره ای برده اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
توصيه ميكنم به سازندگان ! اين كليپ ميلياردي يك مشاوره اي به مردم يمن بدهند تا از اين طريق هواپيماهاي سعودي كه همگي آمريكايي هستند را بر زمين بنشانند و نابود كنند تا هر روز كودكان يمني را به خاك و خون نكشند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
1
اين همه بدو بيراه گفتين به امريكا ، چيزي از آمريكا كم شده!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
0
این هزینه دقیقا کجای کلیپ خرج شده؟
ناز شستت حوزه هنری جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
1
0
اينها جيب براي بيت المال دوختند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
2
2
عجب زمانه ای شده.به جای تشکر از ساخت این کلیپ میریم میگیم چقدر هزینه شده؟!؟!؟! به من و شما چه ربطی داره.مگه هر پولی تو این مملکت هزینه میشه ما باید نظر بدیم.بهترین ساخته ایران بود.تشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
0
1
اين دلاوران اگه خيلي مرد هستند با قاچاق سازمان يافته بجنگند، تا اقتصاد مقاومتي محقق شود
سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۷
0
0
سلام و درود بر همه عزیزان
کلیپ اولی خیلی خوب بود و لذت بردیم اما این یکی با همه هزینه ای که شده اصلا دل چسب نبود . خیلی خشن و نا زیبا ساخته شده است .

سخن آخر این که مملکت با شعار درست نمی شود بلکه باید با شعور با دشمن برخورد کرد
نظرات بینندگان