arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵

پیش‌بینی قیمت طلا وسکه در هفته آینده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به اینکه قیمت طلا و سکه در هفته‌ای که گذشت با ثبات قابل توجهی همراه بود، گفت: هفته گذشته یکی‌ از با ثبات ترین هفته‌های قیمتی طلا وسکه را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش انتخاب، محمد کشتی‌آرای ، با تاکید بر اینکه در هفته گذشته یکی از با ثبات‌ ترین هفته‌های قیمتی بازار جهانی و داخلی طلا را پشت سر گذاشتیم، اظهار کرد: قیمت طلا در داخل کمترین میزان نوسان را طی هفته‌های اخیر پشت سر گذاشت و ثابت ماندن طلای جهانی نیز باعث شد که دامنه نوسان قیمت سکه به کمترین میزان خود برسد. حداقل قیمت سکه یک میلیون و ۱۱۳ هزار تومان و حداکثر قیمت آن یک میلیون و ۱۱۶ هزار تومان بود. علاوه بر این حداقل قیمت طلا هر گرم ۱۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان و حداکثر آن ۱۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان بود.

وی همچنین به قیمت جهانی طلا اشاره کرد و افزود: در این هفته حداقل قیمت طلای جهانی ۱۳۳۶ دلار و حداکثر قیمت آن ۱۳۴۲ دلار بود که با ثبات قابل توجهی روبه‌رو شد.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر همچنین در مورد علت ثبات طلای جهانی و داخلی، ‌ بیان کرد: به دلیل ثبات قیمت ارز شاهد ثبات در قیمت طلا و سکه در داخل بودیم و در بازارهای جهانی نیز به دلیل حضور در تعطیلات تابستانی بسیاری از شرکت‌ها و موسسات مالی به حداقل میزان داد و ستد خود رسیدند که همین مسئله باعث شد با ثبات قابل توجهی در هفته‌های اخیر روبه رو باشیم.

کشتی‌آرای در پاسخ به اینکه پیش‌بینی قیمت طلا و سکه طی هفته آینده چگونه است خاطر نشان کرد: به احتمال فراوان هفته آینده از اعمال شوک در بازار طلا و سکه خبری نیست اما در محدوده تعریف شده‌ای با نوسانات قیمتی مواجه خواهیم بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان