arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۶۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

سعید جلیلی و احمدی‌نژاد پاشنه کفش‌هایشان برای انتخابات ریاست‌جمهوری را بالا کشیدند

روزنامه اعتماد نوشت؛راستگرایان سیاسی ایران به این راحتی‌ها نمی‌توانند به راهبرد واحدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ٩٦ برسند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اين را مي‌شود از مواضع ضد و نقيض آنان ديد. چه آنكه عده‌اي از آنان معتقدند كه راه نجات اصولگرايي در حمايت از خيرالموجودين سياستمداران كشور است. از منظر اين گروه حسن روحاني خيرالموجودين است. اما در مقابل جماعتي ديگر معتقدند كه روحاني، روحاني جامعه روحانيت مبارز نيست و پشتيباني از او در انتخابات ٩٦ باعث خواهد شد تا مهر باطلي پاي شناسنامه اصولگرايان كوبيده شود.

«با روحاني» يا «بر روحاني» تنها گره افتاده بركلاف سياست‌ورزي امروز اصولگرايان نيست. چنانچه براساس اخبار منتشر شده قرار است جامعتين (جامعه مدرسين حوزه علميه قم و جامعه روحانيت مبارز) نقش نخ تسبيح را براي گردهم‌آوري گروه‌هاي اصولگرا بازي كند. اين يعني آنكه آيت‌الله محمد يزدي و آيت‌الله موحدي كرماني فصل‌الخطاب اصولگرايان خواهند شد و ديگر خبري از آيت‌الله مصباح‌يزدي نخواهد بود. كنار گذاشته شدن رييس موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني هم بي‌ترديد نتيجه‌اي جز ورود مستقل جبهه پايداري و نواصولگرايان غير معتدل به انتخابات نخواهد داشت. جداي از اين مسائل برخي ديگر از گروه‌هاي اصولگرا هم بيش از آنكه درصدد رتق و فتق مسائل مربوط به انتخابات ٩٦ باشند گويا تصميم دارند پاشنه كفش‌هاي‌شان را براي انتخابات شوراي شهر بالا بكشند. همه اين اتفاقات ريز و درشت در اردوگاه اصولگرايان در حالي است كه طي ماه‌هاي اخير محمود احمدي‌نژاد و سعيد جليلي نه تنها بر تحركات سياسي شان افزوده شده كه نقد نسيه دولت را هم كنار گذاشته و شمشير نقد روحاني را از غلاف بيرون كشيده‌اند.


منبع: روزنامه اعتماد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
خخخخخخخخخخخ
نظرات بینندگان