arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

جنگ روانی علیه قطر ؛ کی روش ترکیب تیم ملی قطر را اعلام کرد!

کی روش پس از این جمله شروع کرد به اعلام نام یازده بازیکن اصلی تیم ملی قطر . کاری که خبرنگاران را شوکه کرد و همگی نهایتا 5 اسم را نوشتند. سرمربی تیم ملی ایران با این کار یک جنگ روانی را علیه قطر به راه انداخت . قطری که تلاش کرده بود ترکیب خود را پنهان نگه دارد حالا با اسامی ای مواجه است که کی روش گفته و حتما یک متغیر به انتخاب هایش اضافه شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  
سرمربی تیم ملی ایران ، ترکیب تیم ملی قطر را اعلام کرد. کارلوس کی روش در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل قطر ترکیب اصلی این تیم را بیان کرد.

  تیم ملی ایران و قطر پیش از بازی اول خود در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 تلاش زیادی کرده اند که ترکیب خود را پنهان کنند.

تیم ملی ایران در اردوی ایتالیا از شماره پیراهن و اسامی اشتباه برای بازی های دوستانه استفاده کرده است و تیم ملی قطر هم با پنهان سازی ویژه ای جلوی انتشار اطلاعات در مورد تیمشان را گرفته اند.

با این همه در کنفرانس مطبوعاتی امروز زمانی که کی روش با سوال خبرنگاران در مورد ترکیب تیم ملی مواجه شد جواب عجیب  و غریبی داد.

خبرنگار شبکه خبر از کی روش پرسید: ممکن است ترکیب تیم ملی ایران را اعلام کنید یا چیزی در این مورد بگویید.

و کی روش جواب داد: در مورد ترکیب تیم ملی ایران نمی توانم صحبت کنم اما می توانم ترکیب تیم ملی قطر را به شما بگویم

کی روش پس از این جمله شروع کرد به اعلام نام یازده بازیکن اصلی تیم ملی قطر . کاری که خبرنگاران را شوکه کرد و همگی نهایتا 5 اسم را نوشتند.

سرمربی تیم ملی ایران با این کار یک جنگ روانی را علیه قطر به راه انداخت . قطری که تلاش کرده بود ترکیب خود را پنهان نگه دارد حالا با اسامی ای مواجه است که کی روش گفته و حتما یک متغیر به انتخاب هایش اضافه شده است.
نظرات بینندگان