arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۱ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

ورود ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به پرونده تخلف شهرداری تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی از ورود به پرونده تخلف شهرداری تهران خبر داد و گفت: در حال بررسی ابعاد این پرونده هستیم.

به گزارش انتخاب، کاظم پالیزدار ، در مورد اینکه آیا ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در ارتباط با بحث تخلف شهرداری تهران در بحث واگذاری املاک به برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر ورود کرده است، گفت:‌ در این مورد ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به مساله قطعا ورود دارد و اگر لازم باشد در زمان مناسب اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه هم‌اکنون در حال بررسی موضوع تخلف شهرداری و شورای شهر تهران هستیم، گفت: خیلی‌ها مدعی هستند که این گزارش‌های منتشر شده درست نیست. برای همین ما باید ابعاد این پرونده را بررسی کنیم.

پالیزدار خاطرنشان کرد: در بررسی‌های خود گزارش‌ها و استعلام‌های لازم را از مبادی و نهادهای نظارتی ذیربط دریافت خواهیم کرد.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فراموش نکنیم که ما ستاد هستیم و ستاد هم یک نهاد فراقوه‌ای است و تنها مربوط به دولت نیست.

وی در مورد فیلتر شدن سایت معماری‌نیوز که برخی از اطلاعات مرتبط با این تخلف را منتشر کرده بود، گفت:  این اقدام بنا به دستور مرجع قانونی صورت گرفته است و این مرجع حتما برای خود مستنداتی داشته و به نتایجی رسیده است.  به هر حال ما این موضوع را رصد و پیگیری می‌کنیم و نسبت به آن بی‌تفاوت نخواهیم بود.

دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما در  جریان این موضوع هستیم و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در حال بررسی این مساله است.

وی در مورد زمان اطلاع‌رسانی جزئیات بررسی‌های ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما باید استعلام‌های لازم را از دستگاه‌های نظارتی و نهادهای فراقوه‌ای دریافت کنیم در این رابطه حتی از خود شهرداری تهران هم توضیح خواهیم خواست.
منبع: ایلنا
نظرات بینندگان