arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

دولت یازدهم به خوبی از شوک نفتی عبور کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایسنا:معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد که دولت یازدهم با وجود قرارداشتن در شرایط خروج از تحریم‌ها و ایجاد رونق اقتصادی و مقابله با تورم توانست به خوبی از شرایط شوک نفتی عبور کند.

 اسحاق جهانگیری در همایش تبیین دستاوردهای فرهنگی دولت تدبیر و امید که عصر امروز در سالن قلم مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار شد، گفت:‌ قطعا بسیار ضروری و مهم است که بخش فرهنگی دولت با ارتباط تنگاتنگی که اجزای آن دارند به ارائه دستاوردهای خود در این عرصه بپردازند و برای برنامه‌های بخشی و فرابخشی خود تبادل نظر کنند.

وی ادامه داد:  خوشبختانه امروز در چارچوب بزرگداشت هفته دولت این کار انجام شد و دستگاه های مختلف به ارائه دستاوردهای خود در این عرصه خواهند پرداخت.

جهانگیری با تاکید بر اهمیت و جایگاه فرهنگ در نظام جمهوری اسلامی و دولت تصریح کرد:‌دستگاه های مسئول باید  به ضرورت ها و نیازها در این حوزه بپردازند. نظام ما به دلیل ماهیت و سرشت انقلاب اسلامی و  پیشینه تمدنی خود، آرمان های امام (ره) و پیگیری های مقام معظم رهبری اهمیت بالایی به فرهنگ می‌دهد و ما در همه این ابعاد مسائل فرهنگی را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهیم.

معاون اول رئیس جمهور خاطر نشان کرد: انقلاب ما در رده اول ، انقلاب در عرصه فرهنگی بود و باید ذخایر غنی فرهنگی و داشتن مبانی به بهبود مسائل در کشور بپردازیم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: دولت ، یازدهم ، شک
نظرات بینندگان