arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
حمیدرضا ترقی در گفتگو با «انتخاب»:

اکثر اصولگرایان بهایی به پیشنهادات احمدی نژاد نمی دهند

حمیدرضا ترقی معتقد است که بخشی از جبهه پایداری نظر مثبتی در مورد حمایت از محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دارند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بخشی از جبهه پایداری نظر مثبتی به کاندیداتوری احمدی نژاد دارد، اما موتلفه چنین دیدگاهی ندارد / اکثر اصولگرایان بهایی به پیشنهادات احمدی نژآد، نمی دهند

حمیدرضا ترقی معتقد است که بخشی از جبهه پایداری نظر مثبتی در مورد حمایت از محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در گفتگو با خبرنگار سیاسی «انتخاب» اظهار کرد: در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری، هنوز بحثی بین اصولگرایان انجام نشده است. اما ائتلاف اصولگرایان در رابطه با انتخابات شوراها تقریبا نهایی و قطعی شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در مورد برخی پیام های احمدی نژاد به اصولگرایان که در فضای مجازی منتشر شده، گفت: هیچ بحثی در این رابطه نشده، چراکه اصولگرایان فضای مجازی را خیلی مستند نمی گیرند.

ترقی خاطرنشان کرد: بعضی از تشکل ها ممکن است اهمیتی به این مطلب بدهند ولی اکثریت خیلی بهایی به این نوع پیشنهادات نمی دهند.

عضو ارشد موتلفه در پاسخ به سئوال دیگری در مورد موضع اصولگرایان در قبال کاندیداتوری احتمالی احمدی نژاد گفت: بعضی از نمایندگان ادوار هستند که نظرشان نسبت به ایشان مثبت است . همچنین در بخشی از جبهه پایداری چنین نظر مثبتی دیده می شود.

وی افزود: موتلفه نیز راجع به این موضوع نظر مثبتی ندارد.

نظرات بینندگان