arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۶ - ۱۴ مهر ۱۳۹۵

رزرو قطعی هتل در شهرهای پر مسافر، تنها با چند کلیک

جاباما یکی از کامل‌ترین سامانه‌های رزرو اینترنتی هتل است که امکان رزرو بیش از1000 هتل و اقامتگاه را به صورت آنلاین در تمامی شهر‌های ایران فراهم کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سفر به شهرهای شلوغ و پر رفت و آمد دردسرهای خاص خود را دارد؛ از خرید بلیط گرفته تا رزرو محل اقامت. می‌توان گفت مهم‌ترین دغدغه بعد از خرید بلیط هواپیما، همان رزرو هتل و یا اقامتگاه در شهر مورد نظر است، چرا که ممکن است در سفر به شهرهای بزرگی چون تهران، مشهد، کیش و یا شیراز نتوانید با مراجعه‌ی حضوری، هتل مناسبی با شرایط خود پیدا کنید.
گاهی سفر فوری به شهر شلوغ و پر رفت و آمدی مثل تهران پیش می‌آید که پیدا کردن هتلی مناسب بین ده ها هتل در نقاط مختلف شهر، با دشواری همراه است. بهترین روش در چنین زمانی که وقت اندکی نیز برای برنامه‌ریزی سفر دارید رزرو هتل، آن‌هم به صورت آنلاین است. با سر زدن به سامانه‌‌ی معتبر رزرو هتل، به راحتی و سادگی می ‌توانید با جستجوی هتل های تهران و یا هر شهری که مقصد مورد نظر شماست، برای رزرو محل اقامت اقدام کنید. 
   رزرو قطعی هتل در شهرهای پر مسافر، تنها با چند کلیک
جاباما یکی از کامل‌ترین سامانه‌های رزرو اینترنتی هتل است که امکان رزرو  بیش از1000 هتل و اقامتگاه را به صورت آنلاین در تمامی شهر‌های ایران فراهم کرده است. با مراجعه به این سایت در قسمت جستجوی هتل، کافی است شهر مقصد، تاریخ رفت و برگشت و تعداد همراهان را مشخص کنید تا با تعداد متعددی از گزینه‌ها روبرو شوید و علاوه بر امکان انتخاب هتل‌ها با شرایط قیمتی مناسب، می توانید نوع اتاق خود و سرویس‌های ارائه شده‌ی هتل را انتخاب کنید و در آخر پس از پرداخت ریالی، واچر هتل در لحظه به صورت الکترونیکی برای شما صادر و به پست الکترونیکی شما فرستاده می‌‌شود. به این ترتیب شما تنها با چند کلیک ساده می‌‌توانید از اقامت آسوده در هتل مورد نظر خود اطمینان پیدا کنید.
در جاباما اطلاعات کامل هتل‌ها از قبیل: امکانات، موقعیت مکانی و عکس‌های هر هتل جمع‌آوری شده و  تنها با یک کلیک جزئیات هر هتل قابل دسترس می باشد. این  امکانات به سادگی در سایت جاباما در اختیار شما قرار گرفته تا دقیقا مطابق با نیاز خود، محل اقامت‌تان را رزرو کنید.
با رزرو هتل از www.jabama.ir نیازی به تماس تلفنی یا مراجعه حضوری ندارید و تمام فرآیند بصورت آنلاین انجام می‌شود. اگر از آن دسته از مسافرانی هستید که در انتخاب محل اقامت خود بسیار دقیق و نکته بین هستید می توانید در جاباما از نظرات دیگر مسافرانی که در هتل مورد نظر شما اقامت داشته اند نیز مطلع شوید که این موضوع نیز به خودی خود می‌‌تواند در تصمیم‌گیری به شما کمک کند و حتی تجربه‌ی خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. کافی است همین حالا به سامانه‌‌ی جاباما  برای رزرو آنلاین هتل سر بزنید واز تخیف‌های شگفت‌انگیز این سایت مطلع شوید. 

نظرات بینندگان