arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۳ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
ناطق نوری:

گزینه ای جز روحانی برای انتخابات 96 ندارم/ دنباله روی از گزینه ای جز روحانی حرف بی‌ربطیست/ روحانی موفق است و ان شالله در صحنه خواهد بود/ اگر خودتان را طرفدار روحانی می‌دانید باید از او حمایت کنید

ناطق نوری به نقل قول اخیری که از وی مطرح شده بود واکنش نشان داد. اشاره او به مباحثی بود که بعد از دیدار اخیر جمعی از اعضای جبهه اعتدالگرایان با وی مطرح شد و بنا بر روایت‌های مطرح شده از سوی افرادی از این جبهه، ناطق گفته بود که به جز روحانی به دنبال گزینه دیگری هم باشید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ناطق نوری:  گزینه ای جز روحانی برای انتخابات 96 ندارم/ دنباله روی از گزینه ای جز روحانی حرف بی‌ربطیست/ روحانی موفق است و ان شالله در صحنه خواهد بود/ اگر خودتان را طرفدار روحانی می‌دانید باید از او حمایت کنید

ناطق نوری تاکید کرد: من گزینه‌ای به جز روحانی برای انتخابات سال 96 ندارم.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ حجت الاسلام والسملمین علی‌اکبر ناطق نوری  در حاشیه جشن بزرگ عید غدیر خم جمعیت هلال احمر به نقل قول اخیری که از وی مطرح شده بود واکنش نشان داد.

چندی پیش خبری در مورد دیدار جمعی از اعضای جبهه اعتدالگرایان با وی منتشر شد که به نقل از ناطق چنین مطرح شد که به جز روحانی به دنبال گزینه دیگری هم باشید.

اما ناطق نوری در این‌باره گفت: جمله‌ای از من نقل شد و تحلیل‌هایی به آن خورد و موافق و مخالف درباره آن همه‌جور حرف زدند.

وی تاکید کرد: این جعل و ساختگی است و من رسماً تکذیب می‌کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره توضیح داد: گروهی پیش من آمدند و بعد از آن جلسه از من نقل شد که «به آنها گفتم به غیر از روحانی بروید گزینه‌های دیگری را هم دنبال کنید» ؛ این حرف بی‌ربطی است.

وی افزود: این گروهی که پیش من آمدند نظر دیگری داشتند؛ من به آنها گفتم از اینجا که بیرون می‌روید این حرفتان را دیگر تکرار نکنید. به آنها گفتم اگر شما خودتان را طرفدار روحانی می‌دانید باید از ایشان حمایت کنید.

ناطق تاکید کرد: من هم به آقای روحانی نظر موافق دارم؛ هم دوست من است و هم ایشان را موفق می‌دانم.

وی در پایان ضمن اعلام حمایت از روحانی گفت: ان‌شاءالله روحانی هم در صحنه است و خواهد بود و من گزینه دیگری غیر از او برای انتخابات سال 96 در ذهنم نیست.
نظرات بینندگان