arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۲ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵

3 کشته در برخورد کامیون با 3 خودروی سواری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با سه خودروی سواری در کیلومتر هشت محور کرمانشاه - اسلام‌آبادغرب سه کشته برجای گذاشت.

به گزارش ایسنا، فضل الله شیری با اعلام این خبر، اظهار کرد: ساعت 10 دقیقه بامداد امروز (اول مهر)، عدم توانایی راننده یک دستگاه کامیون کشنده در کنترل وسیله نقلیه بدلیل خواب آلودگی و خستگی منجر به انحراف از مسیر جاده شد.

وی ادامه داد: در این حادثه کامیون کشنده به سه دستگاه خودروی سواری پژو 405، پژو 206 و پژو روا که در کیلومتر هشت محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب، به دلیل نقص فنی یکی از خودروها در حریم جاده توقف کرده بودند، برخورد می کند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: هر سه سرنشین خودروهای سواری که نسبت خویشاوندی با هم داشته و کمتر از 40 سال سن داشتند، در این سانحه رانندگی فوت می کنند.

 شیری یادآور شد: به رغم هشدارهای این پلیس در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، اما بازهم شاهد چنین حوادث دلخراشی هستیم.

وی گفت: احترام به قانون، احترام به زندگی خود و دیگران است، اما متاسفانه برخی رانندگان هنوز به این باور نرسیده اند که دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.
نظرات بینندگان