arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۵

۵ کشته در واژگونی سمند، با ۱۵ سرنشین

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
واژگونی یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل 15 مهاجر غیر قانونی در کیلومتر 85 جاده نایین به اردستان در شرق استان اصفهان پنج کشته برجا گذاشت.

به گزارش انتخاب، رضاعباسی رئیس اورژانس نایین گفت: این حادثه حوالی ساعت یک و نیم بامداد امروز پنجشنبه رخ داد که در پی آن چهار سرنشین خودرو در محل حادثه و یک نفر در بیمارستان جان باختند.

وی افزود: همچنین 10 نفر دیگراز سرنشینان این خودرو مصدوم شدند که به وسیله پنج دستگاه متعلق به گروه های امدادی نایین واردستان به بیمارستان شهید بهشتی اردستان انتقال داده شدند.

به گزارش ایرنا جانباختگان و مصدومان این حادثه اتباع کشور افغانستان بودند که به شکل غیر قانونی در حال گذر از جاده های شهرستان نایین در شرق استان اصفهان به منظور عزیمت به سایر نقاط کشور بودند.

شهرستان کویری نایین به سبب موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان های شرقی کشور یکی از مجاری انتقال مواد مخدر ، کالای قاچاق و نیز ازنقاط فعالیت قاچاقچیان انسان است.

قاچاقچیان انسان مهاجرین غیر قانونی را که بیشتر اتباع کشور افغانستان هستند از شرق کشور به سایر نقاط کشور منتقل می کنند.

پیش از این و در موارد مشابه بروز حادثه برای خودروهای حامل اتباع خارجی که با سرعت غیر مجاز در جاده های نایین رانندگی می کردند ، سبب مرگ و مصدوم شدن سرنشینان این خودروها شده است.

شهرستان نایین با 40 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان