arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۱ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵

ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه های مواصلاتی، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور هراز نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش انتخاب، سرهنگ نادر رحمانی افزود: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در حال حاضر در محور هراز محدوده پلور تا آبعلی و ورودی محور کرج-چالوس ترافیک نیمه سنگین است. بر طبق گزارش های ارسالی در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای افزایش تردد مسافران در محورهای ورودی به تهران و شهرهای بزرگ انجام شده است، گفت: پلیس راهور تا پایان تخلیه کامل معابر در مبادی ورودی شهرهای پر تردد حضور دارند.

سرهنگ رحمانی در ادامه با توصیه به رانندگان برای رعایت سرعت مطمئنه، افزود: متاسفانه بیش از نیمی از تصادفات گزارش شده در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می دهد. از این رو به رانندگان وسایل نقلیه توصیه می شود حتما سرعت مطمئنه را رعایت کرده و هر یک ساعت رانندگی مستمر ۱۰ دقیقه استراحت کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی در تمامی راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آرام گزارش شده است، افزود: کمربندی دهلران محور فرعی اولنگ -شاهرود دو محوری هستند که همچنان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
منبع: مهر
نظرات بینندگان