arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

تد کروز: برای مقابله با کلینتون از به ترامپ رای بدهید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تد کروز، کسی که چند ماه پیش در رقابت برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه از دونالد ترامپ شکست سختی خورد و حتی در همایش حزبی جمهوری‌خواهان حاضر به حمایت از او نشد، اعلام کرده از حرف خود برگشته و حالا آماده است که حامی ترامپ شود.

به گزارش بی بی سی، سناتور تد کروز، روز جمعه (۲۳ سپتامبر - دوم مهر) این حمایت جنجال‌ساز را در شبکه اجتماعی فیسبوک اعلام کرد.

کروز که نماینده ایالت تگزاس در مجلس سنا است گفته او به وعده خود (به عنوان یک جمهوری‌خواه) عمل خواهد کرد و در روز رای‌گیری به دونالد ترامپ رای خواهد داد چرا که برنده شدن هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها از نظر او "اصلا قابل قبول نیست".

این در حالی است که در همایش ملی جمهوری‌خواهان که ماه ژوئیه گذشته برگزار شد و طی آن نامزدی دونالد ترامپ رسمیت یافت، تد کروز در برابر صدها نماینده و هوادار این حزب گفت نمی‌تواند از دونالد ترامپ حمایت کند؛ او به علت همین گفته‌اش از سوی حاضران در همایش هو شد.

کروز در آن زمان گفته بود: "من تصمیم ندارم از کسی حمایت کنم که به همسرم و پدرم توهین کرده."

دونالد ترامپ در همان ایام مبارزات درون حزبی جمهوری‌خواهان با انتشار عکس‌هایی از پدر و همسر تد کروز، جنجال‌ساز شده بود؛ او یک بار با انتشار عکس پدر آقای کروز که یک روحانی مسیحی سرشناس است، از شایعات در مورد ارتباط او با قاتلان جان اف. کندی، رئیس جمهوری اسبق و بسیار محبوب آمریکا سخن گفته بود.

با وجود این،کروز امروز در بیانیه فیسبوکی خود نوشت: "بعد از ماه‌ها با دقت فکر کردن و همه جوانب را سنجیدن، و بعد از این که به وجدان خودم رجوع کردم، متقاعد شدم که امسال در روز رای‌گیری به نامزد جمهوری‌خواهان، دونالد ترامپ، رای می‌دهم."
نظرات بینندگان