arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۰۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵

اعدام برای مردی که از کانال کولر وارد خانه‌ای شد، دست و پای دو خواهر را بست و به یکی تجاوز کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 حکم اعدام مرد جوانی که از کانال کولر وارد منزلی شده و دختر جوانی را به طرز فجیعی مورد آزار و اذیت قرار داده بود، در دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش انتخاب، تحقيقات پليس در اين باره از سال 94 به دنبال اعلام گزارشی به پلیس زرقان آغاز شد. آن روز زنی به دادگاه رفت و گفت شب گذشته مردي ناشناس او را مورد آزار و اذيت قرار داده است.
 
 
زن جوان در توضيح اين ماجرا اظهار داشت: نیمه شب، تک و تنها با خواهرم در خانه بوديم. در حالی که خواب بوديم با سروصدایی که ایجاد شد از خواب بیدار شده و ناگهان متوجه پسری شديم که بالای سرمان ایستاده بود.زن جوان ادامه داد: مرد جوان تهدید کرد که اگر کوچکترین سر و صدایی بکنیم ما را می کشد. سپس دست ها و پاهايمان را بست. وحشت كرده بودیم و با گريه التماس مي كردیم كه رهايمان كند اما او مرا مورد آزار و اذيت قرار داد و پس از سرقت طلا و مقادیری وجه نقد از منزل فرار کرد.
 
او مرا تهديد كرد كه اگر شكايت كنم و موضوع را به خانواده ام بگويم، فيلم هایی که از من گرفته را پخش مي كند و آبرويم را مي برد. فيلم را كه ديدم وحشتم بيشتر شد. او گفت كسي جرأت ندارد از وي شكايت كند.
 
با اظهارات اين زن جوان، بازپرس تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي را مأمور شناسايي و دستگيري مرد شيطان صفت كرد. شاکی، مشخصات متهم را چهره نگاری کرد. از سوي ديگر مأموران با كمك وی توانستند به چهره فرضي متهم دست يابند كه مطابقت تصوير چهره نگاري شده با عكس هاي مجرمان سابقه دار، نخستين سرنخ را در اختيار كارآگاهان گذاشت.
 
به اين ترتيب وي چندی قبل دستگير شد اما با وجود اينكه شاکی او را شناسايي كرد، جرمش را انكار و مدعي شد بي گناه است.
 
در چنين شرايطي بازپرس جنايي برای وی قرار صادر و پرونده به دادگاه کیفری فارس ارسال شد. در جلسه دادگاه متهم اقرار كرد كه از طریق کانال کولر وارد منزل زن جوان شده و او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.
 
متهم در ادامه جلسه دادگاه بیان کرد: شب حادثه از طریق کانال کولر که در پنجره منزل جانمایی شده بود وارد آنجا شده و با اطمینان از اینکه فقط دو زن در منزل هستند قصد داشتم نقشه خود را عملی کنم.
 
آنها خواب بودند اما از سروصدای من بیدار شدند. پس از ورود به منزل، دست و پای هردو و دهانشان را بستم سپس یکی از آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و با سرقت طلا و پول از محل متواری شدم.
 
بدین ترتیب ختم جلسه رسیدگی اعلام و هیات قضایی دادگاه کیفری، متهم را به اعدام محکوم کرد. با اعتراض به حکم صادره، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد و این حکم به تايید رسید.
 
*خبرجنوب
نظرات بینندگان