arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۵ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

بزرگداشت شهداي هشت سال دفاع مقدس در ايران خودرو

به مناسبت هفته دفاع مقدس كنگره بزرگداشت 111 شهيد هشت سال دفاع مقدس و مدافغان حرم از سوي امور شهدا و ايثارگران شركت ايران خودرو برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در اين مراسم كه با حضور مهندس هاشم يكه زارع، مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو، معاونان و مديران شركت هاي گروه برگزار شد خانواده هاي شهدا هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم نيز حاضر بودند از مقام شامخ شهداي گرانقدر تجليل و بر جديت در ادامه دادن راه اين عزيزان تاكيد شد.

در اين مراسم  يكي از جانبازانِ يادگار هشت سال دفاع مقدس سخنراني كرد و به دستاوردهاي ارزشمند حماسه هاي رزمندگان در دفاع  از اسلام و قران در برابر دسيسه هاي دشمنان در طول جنگ تحملي اشاره كرد.

وي گفت: رزمندگان اسلام  با همه توان خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل از دستاردهاي نظام جمهوري اسلامي دفاع كرده و خواهند كرد تا اين امانت الهي به صاحب اصلي اش حضرت ولي  عصر (عج) برسد.

پخش  كليپي يا عنوان "خظ سرخ شهادت، از شلمچه تا  دمشق" يكي از برنامه هاي كنگره بود كه در آن تصاويري از اوج حماسه آفريني هاي رزمندگان غيور اسلام در جبهه هاي جنك عليه نيروهاي بعتي عراق و تكفيري در سوريه به نمايش گذاشته شد.

در پايان اين مراسم  از سوي مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو از خانواده شهيد "علي تمام زاده" از پرسنل ايران خودرو كه در نبرد با نيروهاي تكفيري در سوريه به شرف شهادت نايل آمده بود تجليل به عمل امد.
نظرات بینندگان