arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

مردودیت مجدد احمدی نژاد، وارونه سازی حقیقت و راه درمان یک توهم بزرگ!

رسانه ها، نزديكان و حاميان احمدي نژاد در تحليل هاي عجيب مدعي آن هستند كه اگر در انتخابات شركت مي‌كردند به احتمال ٩٩درصد پيروز رقابت بودند(به عدد درصد توجه كنيد) اين تحليل عجيب در حالي است كه نظر سنجي ها به طور كامل متفاوت با نظر مدعيان بهاري است و احمدي نژاد نه تنها در ميان اصلاح طلبان بلكه ميان اصولگرايان هم از محبوبيتي برخوردار نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
مردودیت مجدد احمدی نژاد، وارونه سازی حقیقت و راه درمان یک توهم بزرگ! 
 
با اينكه امروز سخنان رهبر انقلاب در خصوص مصلحت نبودن حضور احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري منتشر شد اما متاسفانه هنوز هم عده اي از ياران بهاري محمود سعي در وارونه نشان دادن ماجرا دارند كه اين اقدام در گذشته نيز مشاهده‌شده است.

مي‌توان گفت صحبت‌هاي علني امروز رهبر انقلاب نشان مي‌دهد احمدي نژاد بار ديگر در آزمون تبعيت از ولايت فقيه مردود شده است. زيرا مخاطب كلام امروز رهبري نه شخص رييس‌جمهور سابق بلكه مردم بوده اند، درست مثل موضوع بركناري اسفنديار رحيم مشايي ، اين عادت احمدي نژاد شده است كه براي درك يك موضوع نياز به تكرار دارد !

با تاييد امروز رهبري مشخص شد احمدي نژاد مي‌دانست كانديدا شدنش به مصلحت نيست، اما باز هم سكوت كرد تا هزينه نيامدنش را به گردن نظام بيندازد.

اين اتفاق برگه ديگري را نيز رو كرد تا عدم صداقت جماعت‌بهاري بار ديگر بر مردم ثابت شود. آنها سفرهاي استاني احمدي نژاد را تهي از نيت انتخاباتي بيان كردند ولي اين درحالي بود كه از سويي ديگر تلاش مي‌كردند براي فعاليت‌هاي‌انتخابات خود مهر تاييد بگيرند.

اما موضوع به اين جا ختم نمي‌شود، رسانه ها، نزديكان و حاميان احمدي نژاد در تحليل هاي عجيب مدعي آن هستند كه اگر در انتخابات شركت مي‌كردند به احتمال ٩٩درصد پيروز رقابت بودند(به عدد درصد توجه كنيد) اين تحليل عجيب در حالي است كه نظر سنجي ها به طور كامل متفاوت با نظر مدعيان بهاري است و احمدي نژاد نه تنها در ميان اصلاح طلبان بلكه ميان اصولگرايان هم از محبوبيتي برخوردار نيست. عجیب تر آنکه برخی نزدیکان احمدی نژاد که داعیه ولایتمداری دارند، با واکنش های تلویحی خود، بی توجهی خود به سخنان رهبری را نشان می دهند.

اين توهم را درماني است! احمدي نژاد و دوستدارانش مي‌توانند براي اينكه از ميزان دقيق محبوبيتش در ميان اقشار مختلف مردم آگاه شوند، از آنجايي كه صلاحيت حضور در كارزار رياست‌جمهوري را ندارد، در رقابت‌هاي شوراي شهر حضور پيدا كرده تا راي مردم مشخص كند كه آيا واقعا 99 درصد مردم به وي اقبالي دارند يا اينكه 99 درصد مردم ميلي به بازگشت وي به عرصه اجرايي كشور را ندارند.

* سامان گيلاني

نظرات بینندگان